اجرای برنامه Second annual Earth Week در سانفرانسیسکو با جشن و آموزش

پیام جوان: به گزارش ان بی سی نیوز، Second annual Earth Week در سانفرانسیسکو با شور و اشتیاق مردم به پایداری به پایان رسید. در این رویداد که به مدت یک هفته به طول انجامید، برنامه‌های مختلفی برای آموزش و تشویق مردم به سبک زندگی پایدار برگزار شد.

در باغ گیاه‌شناسی گلدن گیت پارک، جشنی با حضور خانواده‌ها و کودکان برگزار شد. در این جشن، فعالیت‌های سرگرم‌کننده‌ای برای کودکان، قصه‌گویی و همچنین فروش محصولات سازگار با محیط زیست ارائه شد. جیمی چان، مدیر برنامه‌ها و مشارکت‌های این باغ، هدف از برگزاری این جشن را “ارتباط مردم با گیاهان، سیاره و یکدیگر” عنوان کرد.

در بخش دیگری از شهر، مزرعه جدید سانفرانسیسکو میزبان برنامه‌های آموزشی و سرگرم‌کننده‌ای بود. در این برنامه‌ها، متخصصان و فعالان محیط زیست به ارائه راهکارهایی برای زندگی پایدار پرداختند. مونالیسا والاس از “Earth Day San Francisco” با اشاره به اهمیت آموزش در زمینه پایداری گفت: “هر روز زمین فرصتی برای یادگیری در مورد زندگی پایدار برای خودتان و همچنین چگونگی فعال شدن و اقدام کردن است.”

یکی از بخش‌های جالب این رویداد، حضور کسب‌وکارهای کوچک محلی بود که به ارائه محصولات و خدمات سازگار با محیط زیست می‌پردازند.

Second annual Earth Week سانفرانسیسکو بار دیگر نشان داد که مردم این شهر به طور فزاینده‌ای به دنبال راه‌هایی برای کاهش اثرات زیست‌محیطی خود هستند. با افزایش آگاهی و ارائه راه‌حل‌های عملی، امید به دستیابی به آینده‌ای پایدارتر برای سیاره ما بیشتر می‌شود.

  برخورد موتورسیکلت با یک کامیون در سن حوزه یک کشته بر جای گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان