• Home
  • >
  • ویدئوهای شما
  • >
  • شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان در بامداد روز جمعه ۳۱ فروردین

شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان در بامداد روز جمعه ۳۱ فروردین

پیام جوان: برخی منابع و گزارش‌های رسانه‌ای از شنیده شدن صدای چند انفجار در اصفهان در بامداد روز جمعه ۳۱ فروردین خبر می‌دهند. براساس این گزارش‌ها، صدای انفجارهایی هم در استان سویدا در جنوب سوریه و در نزدیکی بغداد و استان‌ بابل عراق شنیده شده است.

یک مقام ارشد آمریکایی هم به خبرنگار شبکه ای بی سی گفته که اسرائیل با موشکی به سایتی در ایران حمله کرده است. این مقام اشاره‌ای به زمان و مکان اصابت موشک نکرده است.

خبرگزاری بلومبرگ: مقام‌های اسرائیلی حمله به ایران را به آمریکا خبر داده بودند

خبرگزاری بلومبرگ گزارش داد که مقامات اسرائیل روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده به «اقدام تلافی‌جویانه» علیه جمهوری اسلامی دست خواهند زد.
پیشتر شبکه ای‌بی‌سی به نقل از یک مقام آمریکایی حمله اسرائیل به داخل ایران را تایید کرده بود.

ان بی سی نیوز هم به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که آمریکا در حمله بامداد جمعه ۳۱ فروردین اسرائیل به ایران شرکت نکرده است. رسانه‌های حکومتی در ایران تلاش می‌کنند با تقلیل خبر، شنیده شدن صدای انفجارها در اصفهان را به انهدام چند پهپاد مرتبط کنند.

مارکو روبیو سناتور ارشد جمهوری‌خواه در حساب کاربری خود ایکس وقوع انفجارهای بامداد جمعه در ایران را «هدیه تولدی برای خامنه‌ای» توصیف کرد. علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی دو روایت تولد دارد یکی ۲۹ فروردین و دیگری ۲۴ تیر که در شناسنامه او درج شده است.

سناتور روبیو در یادداشتی دیگر هم نوشت اسرائیل توانایی انجام حملات علیه اهدافی در داخل ایران را بدون عبور هواپیماها از حریم هوایی سوریه و عراق و ورود به فضای هوایی ایران را دارد.

  Local elections 2019: Live interactive map

بر اساس گزارش VOA

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان