ناظر مستقل جدید پلیس سن حوزه: ادی اوبری با سابقه ۵۰ ساله

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، سن حوزه بالاخره ناظر مستقل جدیدی برای پلیس خود پیدا کرد. ادی اوبری، که سابقه‌ای ۵۰ ساله در دادستانی، نظارت غیرنظامی و به عنوان افسر پلیس دارد، این سمت را در تاریخ ۶ ماه مه بر عهده خواهد گرفت.

کاهش شکایات:

انتصاب اوبری در حالی صورت می‌گیرد که گزارشی از دفتر حسابرس مستقل نشان می‌دهد برای اولین بار در سه سال گذشته، تعداد شکایات علیه افسران پلیس سن حوزه کاهش یافته است. در سال ۲۰۲۳، ۲۸۵ افسر (۲۷٪ از کل ۱۰۵۹ افسر سوگند خورده) حداقل یک شکایت رفتاری دریافت کردند. این رقم در سال ۲۰۲۲ حدود یک سوم افسران بود.

تجربه اوبری:

اوبری که سابقه‌ای طولانی در تحقیق و رسیدگی به سوء رفتار پلیس دارد، می‌تواند انتخاب مناسبی برای این سمت باشد. او ۸ سال را صرف تحقیق در مورد سوء رفتار پلیس در ریچموند کرده و به عنوان رابط بین اداره پلیس، مقامات شهر و ساکنان عمل کرده است. او همچنین به عنوان دادستان ارشد در رنتون، واشنگتن و بازرس مستقل در فرزنو فعالیت می‌کرد.

چالش‌ها:

با این حال، اوبری با چالش‌هایی نیز روبرو خواهد شد. دفتر حسابرس مستقل در سال‌های اخیر با بی‌ثباتی مواجه بوده است و برخی از منتقدان می‌گویند که قدرت کافی برای انجام وظایف خود را ندارد. اوبری گفته است که مایل است در مورد گسترش اختیارات دفتر حسابرس مستقل بحث کند، اما در حال حاضر تمرکز او بر همکاری با اداره پلیس سن حوزه برای پاسخگویی افسران خواهد بود.

امید به آینده:

مقامات شهر امیدوارند که اوبری بتواند اعتماد بین مردم و پلیس را بازسازی کند. شهردار مت ماهان گفت: «ما بسیار خوش‌شانسیم که یک حسابرس مستقل جدید با تجربه گسترده برای نظارت بر آژانس‌های اجرای قانون داریم.»

  این 3 رستوران در بی اریا جزو 50 رستوران برتر جهان هستند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان