اگر در South Bay زندگی می‌کنید ممکن است مبلغ قبض آب شما افزایش یابد

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، ساکنان South Bay باید منتظر افزایش قابل‌توجهی در قبوض آب خود باشند. شرکت آب سن‌حوزه، که به بیش از یک میلیون مشتری خدمات می‌دهد، پیشنهاد افزایش ۲۲ درصدی تعرفه‌ها را در طول سه سال آینده ارائه کرده است.

افزایش تدریجی:

این افزایش به صورت تدریجی اعمال خواهد شد. در سال آینده، متوسط ​​قبض ماهانه مسکونی از ۱۰۷ دلار به ۱۲۰ دلار افزایش خواهد یافت. در سال ۲۰۲۵، این رقم به ۱۲۵ دلار و تا سال ۲۰۲۷ به ۱۳۱ دلار خواهد رسید. البته این اعداد شامل هزینه‌های اضافی و عوارض نمی‌شود.

نیاز به نوسازی:

شرکت آب سن‌حوزه این افزایش را برای پرداخت هزینه‌های پروژه‌های ساختمانی و جایگزینی لوله‌های قدیمی ضروری می‌داند. این شرکت دارای ۲۴۰۰ مایل خط لوله اصلی است و سالانه حدود ۲۴ مایل از آنها را تعویض می‌کند.

افزایش جداگانه:

علاوه بر این، اداره آب دره، که عمده‌فروش آب برای آژانس‌های آب South Bay است، نیز در حال افزایش هزینه‌های مشتریان برای زیرساخت‌ها و پروژه‌هایی مانند بازسازی سد اندرسون است. در صورت تأیید، این افزایش حدود ۹ دلار به قبض ماهانه هر خانوار اضافه خواهد کرد.

اعتراضات:

ساکنان که هم‌اکنون با تورم و افزایش اخیر قبوض گاز و برق خود دست و پنجه نرم می‌کنند، از این افزایش‌ها ناراضی هستند. برخی می‌گویند که چاره‌ای جز پرداخت این هزینه‌ها ندارند، در حالی که برخی دیگر خواستار یافتن راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها هستند.

جلسات عمومی:

برای بحث در مورد این افزایش‌ها، جلسات عمومی برنامه‌ریزی شده است. جلسه مربوط به اداره آب دره روز سه‌شنبه ساعت ۱ بعد از ظهر و جلسه مربوط به شرکت آب سن‌حوزه در تاریخ ۱۳ جون برگزار خواهد شد.

  ساکنان سن حوزه بار دیگر شاهد افزایش نرخ آب هستند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان