• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • لایحه ۱۰۶۰ کالیفرنیا حمایت‌های بیمه‌ای صاحبخانه‌ها را افزایش می‌دهد

لایحه ۱۰۶۰ کالیفرنیا حمایت‌های بیمه‌ای صاحبخانه‌ها را افزایش می‌دهد

سناتور بکر لایحه‌ای را برای لحاظ کردن اقدامات پیشگیرانه و سرمایه‌گذاری‌های ایالتی در نرخ‌های بیمه ارائه می‌کند.

سناتور ایالتی جاش بکر، در تلاش برای کمک به ساکنین کالیفرنیا که با افزایش سرسام‌آور هزینه‌های بیمه به دلیل آتش‌سوزی‌ها دست به گریبان هستند، لایحه‌ای جدید را به مجلس ایالت ارائه کرده است. این لایحه که به “لایحه سنا شماره ۱۰۶۰” معروف است، شرکت‌های بیمه را ملزم می‌کند تا اقدامات پیشگیرانه‌ی انجام شده توسط خانه‌داران و همچنین سرمایه‌گذاری‌های ایالت در زمینه کاهش خطرات آتش‌سوزی را در نظر بگیرند.

چه اقداماتی تحت پوشش لایحه قرار می‌گیرند؟

  • اقدامات پیشگیرانه‌ی انجام شده توسط صاحبین خانه‌ها: این شامل ایجاد فضای دافع حریق در اطراف خانه‌ها، هرس درختان و بوته‌ها و استفاده از مصالح ساختمانی مقاوم در برابر آتش می‌شود.
  • سرمایه‌گذاری‌های ایالتی در زمینه کاهش خطرات آتش‌سوزی: این شامل میلیاردها دلاری است که ایالت برای ایجاد زیرساخت‌های مقاوم در برابر آتش، آموزش و آگاهی‌رسانی عمومی و همچنین اقدامات اطفاء حریق پیشرفته هزینه کرده است.

کدام تخفیف‌ها در نظر گرفته شده است؟

در حالی که این لایحه شرکت‌های بیمه را ملزم به ارائه تخفیف‌های خاص به صاحبین خانه نمی‌کند، هدف آن تضمین این است که اقدامات انجام شده برای کاهش خطر آتش‌سوزی به طور عادلانه در نرخ‌گذاری‌ها و پوشش‌ها لحاظ شود.

واکنش‌ها به این لایحه:

این لایحه با استقبال انجمن‌های خانه داران و گروه‌های مدافع حقوق مصرف‌کننده مواجه شده است. با این حال، انجمن بیمه اموال و تلفات آمریکا (APCIA) که نماینده شرکت‌های بیمه است، نسبت به برخی از جنبه‌های این لایحه ابراز نگرانی کرده است. APCIA استدلال می‌کند که ایالت کالیفرنیا هم‌اکنون از شرکت‌های بیمه می‌خواهد اقدامات کاهش خطر را در نظر بگیرند و مقررات جدیدی در حال تدوین است که مدل‌سازی این اقدامات را برای شرکت‌ها آسان‌تر می‌کند.

  وضعیت هشدار برای آب و هوای بی اریا، تا روز دوشنبه تمدید شد

مسیر پیش رو:

لایحه سنا شماره ۱۰۶۰ در حال حاضر در مراحل اولیه بررسی در کمیته‌های مربوطه مجلس ایالتی قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان