الهلال همچنان روی دور برد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، الهلال هفته به هفته می‌برد و به تعداد بردهای متوالی خود اضافه می‌کند. در حال حاضر این تیم ۳۳ پیروزی متوالی دارد. رکوردی که رسیدن به آن بسیار دشوار خواهد بود. تیم آبی پوش ریاض امشب در فینال سوپرجام عربستان سعودی مقابل الاتحاد کریم بنزما با مانع دیگری روبرو می‌شود.

الهلال از ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ مقابل داماک (۱-۱) دیگر امتیاز از دست نداده است. حتی در آن زمان نیمار را در ترکیب خود داشت. آن یکی از پنج بازی‌ای بود که ستاره برزیلی قبل از مصدومیت صلیبی با پیراهن آبی به میدان رفت. از آن زمان، ۳۳ پیروزی (نیمار در دو پیروزی اول حضور داشت) حاصل شده و ۳۱ مورد بدون نیمار در زمین بوده است. نیمار آنجا نیست، اما دیگران هستند: میتروویچ، مالکوم، کولیبالی، روبن نوس، میلینکوویچ-ساویچ و با ژرژ ژسوس روی نیمکت.

حالا برای حفظ این روند و کسب عنوانی دیگر، الاتحاد با بنزما، کانته، لوئیز فیلیپه، حمدالله و رومارینیو باید از پیش‌رو برداشته شوند.

آمار الهلال در مقابل تیم شهر جده بد نبوده است. تمام تقابل‌های مستقیم آنها در این فصل با پیروزی آبی‌ها به پایان رسیده است: دو بار در لیگ عربستان (۳-۴ و ۳-۱) و دو مسابقه دیگر در لیگ قهرمانان آسیا (۲-۰ و ۰-۲). اما این یک فینال است و رقیب نیز مدافع عنوان قهرمانی.

الهلال در مسیر رسیدن به چهار گانه (لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ قهرمانان آسیا) قرار دارد، یک رکورد بی‌نظیر.

  فجر سپاسی به دنبال ماندگار کردن آریا برزگر در این تیم

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان