• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • اندریک : امیدوارم قهرمان اروپا شویم

اندریک : امیدوارم قهرمان اروپا شویم

پیام جوان: به گزارش ورزش سه، اندریک چندی پیش با قراردادی طولانی مدت به رئال پیوست ولی تا سال ۲۰۲۴ برای باشگاه پالمیراس بازی خواهد کرد. او تا زمانی که ۱۸ ساله نشده، قادر به بازی در فوتبال اروپا نیست. اندریک که در ۱۲ بازی متوالی نتوانسته بود گلزنی کند و از این بابت بسیار هم ناراحت بود، در سه بازی اخیر توانسته گل بزند. او در فینال جام پائولیستا نیز برای پالمیراس گلزنی کرد. اندریک بی‌صبرانه منتظر سال ۲۰۲۴ و اضافه شدن به رئال مادرید است.

اندریک در مصاحبه با گلوبواسپورته و در مورد رئال مادرید گفت: «من همه بازی‌های رئال را تماشا می‌کنم و حتی یک بازی را هم از دست نمی‌دهم. طبعا توجه بیشتری روی وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو دارم. به خصوص از تماشای بازی‌های وینیسیوس لذت می‌برم. او فوق‌العاده است و در هر بازی مدافعان حریف را ویران می‌کند. همیشه لبخند می‌زند، حتی وقتی او را با خطا متوقف می‌کنند یا نیش و کنایه می‌زنند. آن‌ها فکر می‌کنند این‌گونه روحیه وینی را خراب می‌کنند، در حالی که وینی همیشه از این رفتارها انرژی مثبت می‌گیرد.»

اندریک ادامه داد: «وینی در بازی برابر ویارئال هم متفاوت با همه کار کرد و افسوس که باختیم. امیدوارم رئال بتواند امسال هم قهرمان اروپا شود و وینی اینگونه می‌تواند بهترین بازیکن دنیا نیز شود.»

  اعتراض سازمان‌لیگ به حضور افراد ناشناس در دربی

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان