• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • معاون کلانتری سانفرانسیسکو به جرم خشونت خانگی و تعقیب و اذیت دوست دختر سابقش دستگیر شد!

معاون کلانتری سانفرانسیسکو به جرم خشونت خانگی و تعقیب و اذیت دوست دختر سابقش دستگیر شد!

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، جاناتان اسپریتو، معاون کلانتری سانفرانسیسکو، روز دوشنبه به اتهام چندین جرم از جمله خشونت خانگی، حبس غیرقانونی و تعقیب و اذیت یک دوست دختر سابق دستگیر شد.

اسپریتو ۴۹ ساله تمام اتهامات وارده را رد کرد.

بروک جنکینز، دادستان منطقه، گفت که دفتر او اسپریتو را به دو مورد خشونت خانگی، یک مورد حمله احتمالی منجر به جرح شدید، دو مورد حبس غیرقانونی، یک مورد تعقیب و گریز، یک مورد خشونت خانگی، یک مورد ممانعت از شهادت شاهد، یک مورد استفاده غیرقانونی از دستگاه ردیابی الکترونیکی و یک مورد ممانعت از استفاده از دستگاه بی سیم برای درخواست کمک متهم کرده است.

جنکینز در بیانیه‌ای از زنی که این موضوع را گزارش کرده است، تشکر کرد و قول داد که اسپریتو را در قبال اعمالش پاسخگو بداند.

اداره کلانتری بازداشت اسپریتو را تأیید کرد و گفت که او در زندان شهرستان مارین به سر می‌برد.

طبق سوابق دادگاه، اسپریتو و زن مذکور رابطه عاشقانه‌ای داشتند که زن به دلیل حسادت شدید اسپریتو سعی در پایان دادن به آن داشت.

این زن ادعا می‌کند که اسپریتو در ۱۴ آگوست در خانه خودش زمانی که او می‌خواست رابطه را تمام کند، سعی در خفه کردن او داشته است. او همچنین در ۸ دسامبر در محل کار زن به او حمله کرده و در ۷ مارچ او را در ماشین سیلی زده و سپس او را تهدید کرده که اگر او را به اداره پلیس گزارش دهد خودکشی می‌کند.

سرانجام در تاریخ ۳ آپریل، زمانی که زنی دستگاه ردیابی روی ماشین خود پیدا کرد، تصمیم گرفت سوءاستفاده‌ها را گزارش کند.

  پلیس فرمونت به دنبال دو دختر 10 ساله گم شده می گردد

سانفرانسیسکو اسپریتو را در نزدیکی محل گزارش زن دستگیر کرد.

تاریخ دادگاه بعدی اسپریتو ۱۹ آپریل است. دفتر دادستان منطقه به دلیل خطری که او برای امنیت عمومی ایجاد می‌کند، خواستار بازداشت او تا زمان برگزاری دادگاه شده است. دادگاه این درخواست را پذیرفت و در حال حاضر وثیقه‌ای برای آزادی او صادر نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان