• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • خبر خوش برای مسافران! Spirit Airlines پروازهای بدون توقف جدیدی از سن‌حوزه به لس‌آنجلس، بالتیمور-واشنگتن و پورتلند راه‌اندازی می‌کند

خبر خوش برای مسافران! Spirit Airlines پروازهای بدون توقف جدیدی از سن‌حوزه به لس‌آنجلس، بالتیمور-واشنگتن و پورتلند راه‌اندازی می‌کند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، شرکت هواپیمایی Spirit Airlines خبرهای خوشی برای مسافران فرودگاه بین‌المللی سن حوزه مینیتا (SJC) دارد. این شرکت تابستان امسال سه مسیر بدون توقف جدید به لس‌آنجلس، بالتیمور-واشنگتن و پورتلند، اورگن راه‌اندازی خواهد کرد.

از تاریخ ۵ ژوئن، Spirit روزانه دو پرواز به فرودگاه بین‌المللی لس‌آنجلس (LAX)، یک پرواز به فرودگاه بین‌المللی پورتلند (PDX) و چهار پرواز در هفته به فرودگاه بین‌المللی بالتیمور-واشنگتن (BWI) ارائه خواهد داد.

این خبر برای مسافرانی که بین سن حوزه و این سه مقصد سفر می‌کنند، بسیار خوشایند است، زیرا به آنها گزینه‌های بیشتری برای پرواز با قیمت‌های مقرون به صرفه می‌دهد.

Spirit Airlines در ژوئن ۲۰۲۳ فعالیت خود را در فرودگاه SJC آغاز کرد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در این فرودگاه تبدیل شده است. این شرکت در حال حاضر پروازهای مستقیمی به لاس‌وگاس، سن‌دیگو، فینیکس، دالاس و دنور ارائه می‌دهد.

راه‌اندازی مسیرهای جدید به لس‌آنجلس، بالتیمور-واشنگتن و پورتلند، نشان‌دهنده‌ی تعهد Spirit Airlines به ارائه خدمات به مسافران در بی اریا است.

مقامات فرودگاه سن حوزه از راه‌اندازی این مسیرهای جدید استقبال کرده‌اند و می‌گویند که این امر به تنوع گزینه‌های پروازی برای مسافران این فرودگاه می‌افزاید.

مسافران می‌توانند برای رزرو بلیط این پروازهای جدید از وب‌سایت Spirit Airlines یا آژانس‌های مسافرتی اقدام کنند.

  حکم انتقال بهروز مختاری، شهروند ایرانی آمریکایی به زندان، به اتهام توطئه برای نقض تحریم‌های جمهوری اسلامی صادر شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان