دانشگاه سانفرانسیسکو تیم‌های تنیس خود را تعطیل می‌کند!

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، دانشگاه سانفرانسیسکو روز جمعه اعلام کرد که به دلیل کمبود ثبت نام دانشجو، تیم‌های تنیس مردان و زنان این دانشگاه پس از پایان فصل جاری منحل خواهند شد.

این تصمیم که بخشی از تلاش‌های دانشگاه برای صرفه‌جویی در هزینه است، با واکنش‌های متعددی از سوی دانشجویان و مربیان تیم‌ها روبرو شده است.

کیارا جیانینی، دانشجوی این دانشگاه، می‌گوید: “فکر می‌کنم کارهای دیگری هم برای صرفه جویی در هزینه وجود داشت، و به نظر من حذف تیم تنیس راه حل مناسبی نبوده است.”

دیگو داویدسون-گومز، دانشجوی دیگری، می‌گوید: “من خیلی تعجب نکردم، چون به نظر می رسد بودجه بسیاری از برنامه ها کم شده و به ویژه برنامه های هنری حمایت مالی کمی دریافت می کنند.”

مسئولان دانشگاه می‌گویند که اداره کردن تیم‌های تنیس مردان و زنان سالانه بیش از یک میلیون دلار برای دانشگاه هزینه دارد.

به گفته دانشگاه، آنها سال‌ها تلاش کرده اند تا با جمع آوری کمک مالی، بودجه کافی برای ادامه این برنامه ها را تامین کنند، اما موفق نبوده اند.

لری ویلیامز، مدیر بخش ورزش دانشگاه سانفرانسیسکو، در بیانیه ای گفت: “شخصا از اینکه بازیکنان و مربیان ما امروز این خبر را دریافت کردند، بسیار متاسفم. آن ها انتظار نداشتند دوران حضورشان در دانشگاه سانفرانسیسکو به این شکل کوتاه شود. ما هر کاری که از دستمان برمی‌آید انجام می دهیم تا به آنها در برنامه ریزی برای آینده و مراحل بعدی کمک کنیم.”

دانشگاه اعلام کرد که به ۱۶ بازیکن هر دو تیم این فرصت داده شده است تا با حفظ بورسیه تحصیلی، به تحصیل در این دانشگاه ادامه دهند یا به دانشگاه دیگری منتقل شوند.

  دزدیدن دستگاه خودپرداز بیت کوین از یک مشروب فروشی در Silicon Valley!

یکی از مربیان این تیم در ایمیلی گفت که او و تیمش از این تصمیم غافلگیر شده اند.

این خبر ضربه ای به برنامه ورزشی دانشگاه سانفرانسیسکو است که در سال های اخیر با چالش های متعددی روبرو بوده است.

هنوز مشخص نیست که این تصمیم چه تاثیری بر آینده برنامه های ورزشی دیگر دانشگاه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان