برخورد دو هواپیمای مسافربری در فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، در یک اتفاق ناگهانی، دو هواپیمای متعلق به خطوط هوایی یونایتد در فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو با یکدیگر برخورد کردند. این حادثه که شب گذشته رخ داد، خوشبختانه هیچ مصدومی به همراه نداشت.

جزئیات حادثه

پرواز شماره ۲۱۸۱ یونایتد در حال هدایت به سمت گیت خروجی بود که بالچه‌ی آن با بال یک هواپیمای دیگر که قبلا پارک کرده بود، برخورد کرد. در زمان این حادثه، ۱۰۵ مسافر و ۵ خدمه پرواز در هواپیمای UA 2181 حضور داشتند.

اقدامات پس از حادثه

با وجود گیر کردن دو هواپیما به یکدیگر برای مدت کوتاهی، پرسنل اورژانس به سرعت در محل حاضر شده و آنها را از هم جدا کردند. خوشبختانه هیچ یک از سرنشینان و خدمه دو هواپیما در این حادثه آسیبی ندیدند و مسافران پرواز شماره ۲۱۸۱ نیز به طور معمول از هواپیما پیاده شدند.

تحقیقات در حال انجام

هنوز جزئیات بیشتری در مورد علت این حادثه و چگونگی وقوع آن منتشر نشده است. خطوط هوایی یونایتد اعلام کرده که در حال بررسی این موضوع و همکاری با مقامات ذیربط برای انجام تحقیقات لازم است.

تداوم پروازهای یونایتد

این حادثه تاثیری بر برنامه پروازهای یونایتد در فرودگاه سانفرانسیسکو نگذاشته و پروازها طبق روال عادی انجام می‌شوند.

هشدار در مورد خطرات ایمنی هوایی

این حادثه بار دیگر خطرات ایمنی هوایی را به یادمان می‌آورد. با وجود تلاش‌های گسترده‌ای که برای ارتقای ایمنی پروازها انجام می‌شود، همچنان شاهد وقوع چنین حوادثی هستیم. ضروری است که تمام اقدامات پیشگیرانه لازم برای به حداقل رساندن این خطرات انجام شود.

  پرواز تاکسی‌های آبی در خلیج سن فرنسیسکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان