• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • حقوق مدیران PG&E افزایش یافت، در حالی که مشتریان با افزایش تعرفه‌ها روبرو هستند

حقوق مدیران PG&E افزایش یافت، در حالی که مشتریان با افزایش تعرفه‌ها روبرو هستند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، گزارش‌ها حاکی از آن است که مدیران ارشد شرکت PG&E، بزرگترین شرکت برق کالیفرنیا، در سال ۲۰۲۳ حقوق و پاداش‌های قابل توجهی دریافت کرده‌اند.

افزایش ۲۰ درصدی حقوق مدیرعامل

طبق گزارش ایست بی تایمز، پاتریشیا “پپی” پوپ، مدیرعامل PG&E، در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش حقوق داشته است. این به معنای دریافت دستمزدی چند میلیون دلاری برای او است.

پاداش‌های کلان برای دیگر مدیران

اسناد ارائه شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نشان می‌دهد که پوپ تنها مدیر ارشدی نیست که در سال گذشته پاداش‌های کلانی دریافت کرده است. چهار مدیر اجرایی دیگر این شرکت نیز از افزایش قابل توجه حقوق و پاداش در سال ۲۰۲۳ بهره‌مند شده‌اند.

افزایش تعرفه‌ها برای مشتریان

این در حالی است که مشتریان PG&E با افزایش بیشتر تعرفه‌های برق روبرو هستند. این افزایش قیمت‌ها به دلیل عوامل مختلفی از جمله افزایش هزینه‌های انرژی و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده برای بهبود زیرساخت‌های شبکه برق است.

توجیه PG&E: عملکرد بهتر

شرکت PG&E در واکنش به این انتقادات، مدعی شده است که حقوق و پاداش مدیران ارشد این شرکت با بهبود عملکرد در زمینه‌های ایمنی، عملیات و امور مالی مرتبط است. به گفته این شرکت، مدیران ارشد PG&E در سال ۲۰۲۳ برای ارتقای ایمنی شبکه برق، افزایش قابلیت اطمینان خدمات و بهبود عملکرد مالی این شرکت تلاش کرده‌اند.

انتقاد از تناقض

با این حال، بسیاری از مردم از تناقض بین افزایش حقوق مدیران PG&E و افزایش تعرفه‌ها برای مشتریان این شرکت انتقاد کرده‌اند. آنها معتقدند که در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی روبرو هستند، پرداخت حقوق و پاداش‌های کلان به مدیران ارشد PG&E غیرقابل قبول است.

  نصب 33 دوربین کنترل سرعت در خیابان‌های سانفرانسیسکو

سوالات درباره عدالت و شفافیت

این موضوع بار دیگر سوالاتی را درباره عدالت و شفافیت در نظام پاداش‌دهی شرکت‌های بزرگ مطرح می‌کند. بسیاری از مردم معتقدند که باید در نحوه تعیین حقوق و پاداش مدیران ارشد شرکت‌ها تجدید نظر شود تا از تناقض‌هایی مانند این مورد جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان