جایزه پاوربال به ۱.۲۳ میلیارد دلار رسید!

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، هیچ بلیطی در قرعه‌کشی پاوربال که شب گذشته، چهارشنبه ۱۶ فروردین، برگزار شد، برنده تمام جوایز نشد و به همین خاطر، جایزه این بازی برای قرعه‌کشی شنبه به ۱.۲۳ میلیارد دلار افزایش یافت. این رقم، هشتمین جایزه بزرگ تاریخ لاتاری آمریکا محسوب می‌شود.

در قرعه‌کشی شب گذشته، شماره‌های ۱۱، ۳۸، ۴۱، ۶۲ و ۶۵ به همراه شماره پاوربال ۱۵ از دستگاه بیرون آمدند. اگر کسی می‌توانست تمام این شماره‌ها را به درستی حدس بزند، می‌توانست ۱.۰۹ میلیارد دلار جایزه نقدی دریافت کند که نهمین جایزه بزرگ تاریخ لاتاری آمریکا به شمار می‌رفت.

با این حال، دو بلیط برنده در ایالت کالیفرنیا فروخته شد که فقط پنج شماره را به درستی انتخاب کرده بودند و به همین خاطر، هر کدام ۱,۶۲۲,۸۰۸ دلار جایزه دریافت خواهند کرد. این دو بلیط در فروشگاه آلبرتسونز در سن دیماس و فروشگاه بطری فروشی ساحل آکسنارد در آکسنارد به فروش رفته بودند.

علاوه بر این، بلیط‌های برنده دیگری با پنج شماره درست در ایالت‌های جورجیا، مریلند، نیوجرسی، کارولینای جنوبی و واشنگتن و همچنین دو بلیط در ایالت ماساچوست فروخته شده‌اند.

از اول ژانویه تاکنون که آخرین بلیط برنده تمام شش شماره فروخته شد، ۴۰ قرعه‌کشی پاوربال برگزار شده است.

احتمال برنده شدن تمام شش شماره و شماره پاوربال در این بازی ۱ در ۲۹۲.۲ میلیون است، در حالی که احتمال کلی برنده شدن جایزه‌ای در این بازی ۱ در ۲۴.۹ است.

جایزه چهارشنبه شب پاوربال، چهارمین جایزه بزرگ تاریخ این بازی است که از سال ۱۹۹۲ آغاز شده است. تاکنون پنج جایزه بزرگتر در بازی مگا میلیونز وجود داشته است که در سال ۱۹۹۶ با نام «بازی بزرگ» آغاز شد و در سال ۲۰۰۲ به مگا میلیونز تغییر نام پیدا کرد.

  آغاز تحقیقات در زمینه احتمال مشارکت جو بایدن در معاملات تجاری خارجی پسرش هانتر با هدف استیضاح وی

بازی پاوربال در حال حاضر در ۴۵ ایالت، ناحیه کلمبیا، پورتوریکو و جزایر ویرجین آمریکا برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان