فرودگاه اوکلند ممکن است به “سانفرانسیسکو” تغییر نام دهد!

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، فرودگاه بین‌المللی اوکلند ممکن است به زودی نام جدیدی به خود بگیرد که شامل عبارت “سانفرانسیسکو” باشد. این موضوع نگرانی‌هایی را در میان برخی از افراد، از جمله مقامات فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو، برانگیخته است.

اداره بندر اوکلند، که مسئولیت اداره فرودگاه اوکلند را برعهده دارد، در حال بررسی تغییر نام این فرودگاه از “فرودگاه بین‌المللی اوکلند متروپولیتن” به “فرودگاه بین‌المللی خلیج سانفرانسیسکو اوکلند” است. کمیسیون بندر اوکلند قرار است در ۱۱ آپریل در مورد این تغییر نام رای‌گیری کند.

باربارا لزلی، رئیس کمیسیون بندر، در دفاع از این تغییر نام گفته است که این بهترین راه برای شناسایی موقعیت جغرافیایی شهر اوکلند است. با این حال، برخی از منتقدان این طرح معتقدند که این تغییر نام هویت اوکلند را تحت الشعاع قرار می‌دهد و به نفع سانفرانسیسکو تمام می‌شود.

فرودگاه بین‌المللی سانفرانسیسکو نیز نگرانی خود را از این تغییر نام ابراز کرده است. مقامات این فرودگاه می‌گویند که این تغییر نام می‌تواند باعث سردرگمی مسافران شود و به طور بالقوه به ضرر هر دو فرودگاه باشد.

هنوز مشخص نیست که آیا کمیسیون بندر اوکلند به تغییر نام رای مثبت خواهد داد یا خیر. اما این موضوع بحث‌های داغی را در منطقه برانگیخته است و به نظر می‌رسد که تا زمان رای‌گیری نهایی، این بحث‌ها ادامه خواهد داشت.

  رانندگان برای عبور از پل گلدن گیت منتظر افزایش عوارض باشند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان