• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • فرو ریختن پل در بالتیمور پس از برخورد کشتی باری؛ جستجو برای نجات افراد

فرو ریختن پل در بالتیمور پس از برخورد کشتی باری؛ جستجو برای نجات افراد

پیام جوان: صبح روز سه‌شنبه، یک پل بزرگ در شهر بالتیمور پس از برخورد یک کشتی باری به آن فروریخت. در پی این حادثه، چندین وسیله نقلیه به رودخانه زیر پل سقوط کردند و امدادگران در حال جستجوی حداقل هفت نفر هستند که گمان می‌رود در آب باشند.

ویدئویی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که کشتی به یکی از تکیه‌گاه‌های پل «فرانسیس اسکات کی» برخورد کرده و باعث شده است که جاده در چندین نقطه از هم جدا شده و در آب فرو برود. کشتی نیز در این حادثه آتش گرفته و دود غلیظ و سیاهی از آن بلند شده است.

کوین کارترایت، مدیر ارتباطات سازمان آتش نشانی بالتیمور گفت که امدادگران اورژانس در حال جستجوی حداقل هفت نفر هستند که گمان می‌رود در آب باشند، اما هنوز مشخص نیست که چند نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

به نظر می‌رسد مقداری محموله از روی پل که از روی رودخانه پاتاپسکو می‌گذرد آویزان است. این پل شریان حیاتی در اتصال با بندر بالتیمور است که یک مرکز حمل و نقل در ساحل شرقی آمریکا محسوب می‌شود.

پل فرانسیس اسکات کی در سال ۱۹۷۷ افتتاح شده بود.

کارترایت گفت که حدود ساعت ۱:۳۰ بامداد تماس‌های اضطراری مبنی بر برخورد یک کشتی با پل دریافت شده است. در زمان حادثه چندین وسیله نقلیه، از جمله یک کامیون، روی پل بودند.

کشتی حامل مواد خطرناک بوده و «دالی» نام دارد. این کشتی از بالتیمور به مقصد کلمبو، سریلانکا، در حرکت بود.

اداره حمل و نقل ایالت مریلند اعلام کرده است که همه خطوط هر دو جهت به سمت این پل بسته شده است.

  کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا افزایش 13 درصدی نرخ PG&E را تصویب کرد

در سال ۲۰۰۱ نیز یک قطار باری حامل مواد خطرناک در تونلی در مرکز شهر بالتیمور از ریل خارج شد و آتش گرفت. این حادثه باعث شد که مقامات به طور موقت تمام جاده‌های اصلی شهر را ببندند.

بر اساس گزارش VOA

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان