رانندگان برای عبور از پل گلدن گیت منتظر افزایش عوارض باشند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، هیئت مدیره منطقه پل، بزرگراه و حمل و نقل گلدن گیت روز جمعه با برنامه‌ای برای افزایش تدریجی عوارض عبور از این پل طی پنج سال آینده موافقت کرد. این برنامه از اول جولای امسال به اجرا در خواهد آمد.

هدف از این افزایش، تأمین بودجه لازم برای عملیات و نگهداری پل، و همچنین خدمات اتوبوس و کشتی‌های مسافربری عنوان شده است.

منطقه گلدن گیت در بیانیه‌ای اعلام کرده است که با توجه به سطح فعلی خدمات حمل و نقل و هزینه‌های دائمی نگهداری و حفاظت از پل، با کمبود بودجه ۲۲۰ میلیون دلاری در پنج سال آینده روبرو خواهد شد.

درآمد حاصل از عوارض پل، بخش عمده‌ای از بودجه این منطقه را تشکیل می‌دهد. به گفته مسئولان، حدود دو سوم از این درآمد صرف نگهداری و بهره‌برداری از پل و مابقی آن صرف خدمات اتوبوس و کشتی‌های مسافربری می‌شود.

برنامه جدید عوارض، طی پنج سال آینده حدود ۱۳۹ میلیون دلار درآمد ایجاد خواهد کرد که کمی بیش از نیمی از کمبود بودجه پیش‌بینی‌شده را جبران می‌کند.

نرخ عوارض برای کاربران Fastrak که بخش اعظم رانندگان پل را تشکیل می‌دهند، کمترین افزایش را خواهد داشت. کاربران پرداخت هنگام عبور، کمی بیشتر و کاربران صورت‌حساب که پس از عبور از پل، صورت‌حساب را دریافت می‌کنند، بیشترین افزایش عوارض را تجربه خواهند کرد.

  زمین لرزه ای به بزرگی 6 ریشتر سواحل کالیفرنیا را لرزاند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان