اجاره خانه در سن حوزه

قیمت خانه در بی اریا در ماه فوریه افزایش یافت

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، قیمت خانه در بی اریا در ماه فوریه همسو با روند کل ایالت کالیفرنیا افزایش یافت.

بر اساس گزارش جدید انجمن مشاورین املاک کالیفرنیا، میانگین قیمت یک خانه تک‌خانواده موجود در این منطقه در ماه فوریه به ۱.۲۵ میلیون دلار رسیده است. این رقم در مقایسه با ۱.۱ میلیون دلار در ماه قبل و ۱.۰۲ میلیون دلار در سال گذشته، افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

افزایش قیمت در کل ایالت

در سطح ایالت کالیفرنیا نیز شاهد افزایش قیمت مسکن هستیم. میانگین قیمت یک خانه تک‌خانواده موجود در ماه فوریه ۸۰۶.۴۹۰ دلار بود که نسبت به ۷۸۹.۴۸۰ دلار در ژانویه و ۷۳۵.۳۰۰ دلار در سال گذشته افزایش یافته است.

بالاترین قیمت در سن‌ماتئو

شهرستان سن‌ماتئو با میانگین قیمت ۱.۹۲ میلیون دلار، بالاترین قیمت خانه را در کل ایالت در ماه فوریه به خود اختصاص داد.

افزایش فروش خانه

تعداد فروش خانه در کل ایالت کالیفرنیا در ماه فوریه ۱۲.۸ درصد نسبت به ماه قبل و ۱.۳ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

پیش‌بینی فصل بهار

انجمن مشاورین املاک کالیفرنیا پیش‌بینی می‌کند با وجود اینکه احتمالاً فروش در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ پایین‌تر از این سطح باقی خواهد ماند، اما فروش خانه در کل ایالت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳.۴ درصد افزایش خواهد داشت. این نشان‌دهنده فصل خرید بهتری نسبت به بهار سال گذشته است.

افزایش لیست‌های فعال

ملانی بارکر، رئیس انجمن مشاورین املاک کالیفرنیا، می‌گوید: «شرایط عرضه مسکن در کالیفرنیا در ماه فوریه همچنان بهبود یافت و تعداد لیست‌های فعال جدید برای دومین ماه متوالی بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت.»

  تجمع معترضان در سن فرنسیسکو در حمایت از اوکراین

خبر خوب برای خریداران

بارکر این خبر را برای خریداران که برای تعداد محدود خانه‌های موجود در بازار با یکدیگر رقابت می‌کردند، خبر خوبی می‌داند و ابراز امیدواری می‌کند که این روند با ورود به فصل خرید بهاره همچنان ادامه یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان