• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • در حالی که املاک تجاری در سیلیکون‌ولی با نوسانات روبرو است، تیک‌تاک فضای اداری خود در سن‌حوزه را گسترش می‌دهد

در حالی که املاک تجاری در سیلیکون‌ولی با نوسانات روبرو است، تیک‌تاک فضای اداری خود در سن‌حوزه را گسترش می‌دهد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، در حالی که برخی شرکت‌های فناوری در سیلیکون‌ولی با چالش‌های اقتصادی روبرو هستند، تیک‌تاک، غول رسانه‌های اجتماعی، در حال گسترش فضای اداری خود در سن‌حوزه است. این شرکت قرارداد اجاره جدیدی برای یک ساختمان فناوری در Coleman Highline منعقد کرده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که بازار املاک تجاری در سیلیکون‌ولی پس از همه‌گیری کووید-۱۹ به ‌آرامی در حال بهبود است. به گفته باب استدلر، تحلیلگر املاک تجاری، ساختمان‌های درجه یک در منطقه عملکرد خوبی دارند، در حالی که ساختمان‌های درجه B و B- با مشکلاتی روبرو هستند.

استدلر می‌گوید: «مرکز شهر سن‌حوزه همچنان ارزش قابل توجهی دارد و فضای بیشتری را با هزینه کمتر از سانفرانسیسکو ارائه می‌کند.»

مت ماهان، شهردار سن‌حوزه، اکتبر گذشته اعلام کرد که این شهر برای جذب شرکت‌های هوش مصنوعی و مستاجران تجاری بالقوه، مشوق‌هایی را بررسی خواهد کرد.

در همین حال، برخی از ساختمان‌های اداری در سیلیکون‌ولی خالی هستند یا به طور کامل اشغال نشده‌اند. به عنوان مثال، یک ساختمان اداری در ۱۱۰ Baytech Drive در شمال سن‌حوزه به تازگی تصاحب شده است. این دومین باری است که گروه مالکیت Alviso Park، LLC، از سال ۲۰۱۹ از پرداخت وام خودداری می‌کند.

استدلر می‌گوید: «اگرچه بازار در ساوث‌بی در حال نوسان است، اما انتظار نمی‌رود به زودی شاهد موج عظیمی از تصاحب املاک تجاری باشیم.»

  لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، پس از مرخص شدن از بیمارستان، وظایف خود را از سر گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان