• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • فرامرز اصلانی، ترانه‌سرا، خواننده و آهنگ‌ساز مشهور ایرانی در پی ابتلا به سرطان در ۶۹ سالگی درگذشت

فرامرز اصلانی، ترانه‌سرا، خواننده و آهنگ‌ساز مشهور ایرانی در پی ابتلا به سرطان در ۶۹ سالگی درگذشت

پیام جوان: فرامرز اصلانی، ترانه‌سرا، خواننده و آهنگ‌ساز مشهور ایرانی در پی ابتلا به سرطان در ۶۹ سالگی درگذشت.

صفحه رسمی اینستاگرام فرامرز اصلانی با اعلام این خبر نوشت: «در شامگاه روز اول فروردین ۱۴۰۳، ۲۰ مارس ۲۰۲۴ میلادی، سرطانی جانسوز فرامرز اصلانی، شاعر، خواننده، آهنگساز، روزنامه‌نگار، و یک انسان خوب را، همراه با نسیم نوروزی، با بدرودی همیشگی، با خود برد، در حالی که دستانش در دستان عزیزانش بود.»

مرجان اصلانی، همسر این هنرمند نامدار، نیز با انتشار مطلبی در اینستاگرام در مورد آقای اصلانی نوشته است: «‎عشق من، تو فراتر از یک فرد، یک شریک یا یک هنرمند افسانه‌ای بودی؛ تو “مهراب” من بودی. بودن تو تنها برای من، خانواده‌ و یا عزیزانت نبود، تو خويشاوند ملت ایران بودی، از میهنی که با تمام وجودت دوست داشتی، از فرهنگی که همیشه با افتخار از آن حرف می‌زدی، و زبان فارسی که همواره با اشتیاق و با یکدندگی از آن حفاظت می‌کردی، تو همیشه وابسته به همه اینها بودی ….»

آقای اصلانی میانه اسفند سال ۱۴۰۲ از ابتلای خود به سرطان خبر داد و گفته بود، تلاش می‌کند ضمن حفظ روحیه به درمان این بیماری بپردازد.

فرامرز اصلانی با ابتکاراتش، سبکی منحصر به فرد از نوازندگی گیتار و خوانندگی را در موسیقی پاپ ایران بنا نهاد. صدای گرم او، ‍چیره‌دستی در نواختن گیتار و تعلق خاطر او به اشعار کهن ایران،‌ آثار ماندگاری از او در موسیقی ایران ثبت کرد.

  وکیل مهدی یراحی از ارسال پرونده وی به دادگاه انقلاب خبر داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان