• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • تاکه‌هیرو تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، قراردادش را تا سال ۲۰۲۶ با این باشگاه تمدید کرد

تاکه‌هیرو تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، قراردادش را تا سال ۲۰۲۶ با این باشگاه تمدید کرد

پیام جوان: پیام به گزارش “ورزش سه”، تومیاسو در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۱ از بولونیا به آرسنال پیوست و خیلی زود توانست مهارتش را در ترکیب این تیم به نمایش بگذارد که تحسین بسیاری را هم برایش به همراه داشت.

عملکرد خوب این ستاره ژاپنی مدیران آرسنال را مجاب کرد که قرارداد جدیدی را با او به امضا برسانند. این باشگاه دقایقی پیش اعلام کرد که قرارداد او به صورت رسمی تا سال ۲۰۲۶ تمدید شده که گزینه تمدید خودکار یک ساله هم در آن گنجانده شده است.

تومیاسو در طول دوران حضورش در ورزشگاه امارات تا به حال ۷۸ بار با پیراهن این تیم به میدان رفته و میکل آرتتا بارها از انعطاف پذیری او در ترکیب تیمش و همچنین نظمی که در زمین دارد تقدیر و تمجید کرده است.

قرارداد قبلی این بازیکن در تابستان ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد اما آرسنال تصمیم گرفت که این قرارداد را زودتر تمدید کند. این بازیکن در گفتگو با سایت رسمی توپچی‌ها درباره تمدید قراردادش اظهار داشت: «من خیلی خوشحال هستم که قراردادم را تمدید کردم چون آرسنال یکی از بهترین باشگاه‌های دنیاست و بازی برای این تیم رویای من بود.

امیدوارم که بهتر از قبل باشم اما هنوز در حال یاد گرفتن از میکل و از دیگر هم تیمی‌هایم هستم. هنوز ظرفیت پیشرفت دارم. بنابراین تلاش خواهم کرد تا بازیکن بهتری باشم و در عین حال انسان بهتری هم باشم.»

  کریستیانو رونالدو به دلیل تبلیغ برای بایننس با شکایت گروهی مالباختگان مواجه شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان