• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • حسرت بزرگ اینتر: چه چیزی را از دست دادی!

حسرت بزرگ اینتر: چه چیزی را از دست دادی!

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که طی آن، روخی بلانکو باید با دورتموند روبرو شود و به نظر می‌رسد صعود به نیمه نهایی برای این تیم راحت باشد، همانطور که ۱۲ ماه پیش برای تیم اینزاگی اتفاق افتاد.

گاتزتا در گزارشی نوشته است:

از زمانی که ضربات پنالتی در متروپولیتانو، نراتزوری را از جام بیرون انداخت، مشخص بود که دیدن برگزاری مراسم قرعه کشی برای هواداران اینتر تلخ خواهد بود. اما دست جان اوبی میکل، بازیکن سابق چلسی، این تمسخر را بزرگتر کرد.

در واقع، اتلتیکو مادرید به جای تیم سیمونه اینزاگی در مراسم قرعه‌کشی حاضر شد. جایی که آنها به عنوان سومین نام از گلدان برداشته شدند و با حریف به نسبت آسانی روبرو می‌شوند: آنها با دورتموند جفت شدند که بدون شک مطلوب‌ترین حریف از نظر سطح فنی و تجربه در میان هشت تیم باقی مانده این پیکارهاست.

بنابراین، اینتر می‌توانست آلمانی‌ها را در این بازی بی‌رحمانه گرفتار کند. اما حتی ترکیب نیمه نهایی نیز به دیگو سیمئونه لبخند می‌زند: در صورت پیروزی اتلتیکو، اسپانیایی‌ها در واقع به مصاف برنده پاریس سن ژرمن – بارسلونا می‌رفتند. چرا که ترسناک‌ترین تیم‌ها همه در طرف دیگر جدول هستند.

بدیهی است که نه فرانسوی‌ها و نه بلوگرانا تیم‌های ضعیف یا آسانی برای رویارویی نیستند، اما با دیگر تیم‌های مدعی یعنی رئال و سیتی و آرسنال و بایرن فاصله‌های زیادی دارند. و به دور از شکست‌ناپذیری هستند. بنابراین بسیاری از هواداران اینتر به یاد قرعه کشی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ افتادند، بنفیکا در مرحله یک چهارم نهایی و میلان در نیمه نهایی. پنالتی‌های لعنتی…

  اینتر با شکست در ضربات پنالتی از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان