• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • توافق باشگاه الهلال با مارک بویکاسا مدیر سابق سیتی و مدیرفنی فعلی برنلی

توافق باشگاه الهلال با مارک بویکاسا مدیر سابق سیتی و مدیرفنی فعلی برنلی

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، الشرق الاوسط به نقل از منابع خود خبر داد که باشگاه الهلال با مارک بویکاسا مدیرفنی باشگاه برنلی برای پیوستن به این باشگاه در پست مدیریت اجرایی به توافق رسیده است.

به گفته همین منابع، مارک بویکاسا از طریق مدیر عامل باشگاه الهلال، استیو کالزادا، که در کنار مارک در منچسترسیتی کار می‌کرد، انتخاب شد. جایی که بویکاسا از طریق برنامه‌ریزی‌های آینده و تعیین نقشه راه سیتیزن‌ها، نقش فنی را در باشگاه ایفا خواهد کرد.

این در حالی است که لیگ عربستان به دنبال جذب متخصص‌های مدیریتی بیشتر در سطح فوتبال است. کالزادا که در تلاش است از تجربه “سیتی گروپ” در باشگاه الهلال الگوبرداری کند، می‌خواهد یک پیشینه اجرایی برای کمک به تقویت بخش ورزشی به رهبری فهد المفرج اضافه کند.

مارک بویکاسا این جنبه را از طریق سمت “رئیس تجارت و عملکرد فوتبال در باشگاه” که به این پست منصوب شده است، تقویت خواهد کرد.

مارک به مدت ۱۰ سال در سیتی گروپ کار کرد، از جمله شش سال در منچسترسیتی، که با ورود پپ گواردیولا در سال ۲۰۱۶ به تیم اصلی پیوست. او سپس منچسترسیتی را ترک کرد و در سال ۲۰۲۲ به برنلی رفت تا باشگاه را تحت مالکیت جدید آمریکایی‌ها هدایت کند.

  مهاجم فرانسوی تیم فوتبال الهلال، امید اول این تیم در دیدار مقابل پرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان