• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌‌نهایی لیگ اروپا انجام شد

قرعه‌کشی مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌‌نهایی لیگ اروپا انجام شد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، امروز و پس از قرعه‌کشی جذاب لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های لیگ اروپا هم حریفان‌شان در مراحل یک‌چهارم و نیمه‌نهایی را شناختند.

در اولین قرعه دو تیم ایتالیایی رم و میلان به مصاف همدیگر خواهند رفت. روسونری در لیگ اروپا فرم بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و در سمت دیگر رم با دنیله ده‌روسی قدرتمند ظاهر شده است.

در دیدار دیگر لیورپول با آتالانتا بازی خواهد کرد. رسانه‌های ایتالیایی پیش از قرعه‌کشی ابراز امیدواری کرده بودند که با هیچکدام از تیم‌های انگلیسی بازی نکنند و این قرعه قطعا باب میل آنها نیست. در سمت دیگر قرمزها روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند و این می‌تواند قرعه بسیار خوبی برای آنها باشد.

بایر لورکوزن و وستهم، دیگر دیدار جذاب این مرحله است. شاگردان ژابی آلونسو که دیشب با کامبکی فوق‌العاده به مرحله یک‌چهارم رسیده‌اند باید با وستهم بازی کنند که با شکست ۵-۱ فرایبورگ در دو بازی رفت و برگشت به اینجا رسیده است.

در آخرین بازی هم بنفیکا و مارسی برابر همدیگر قرار خواهند گرفت. هر دو تیم در لیگ‌های داخلی قابل قبول ظاهر شده‌اند و این بازی می‌تواند دیدار جذابی باشد.

برنده دیدارهای بنفیکا-مارسی و لیورپول-آتالانتا در نیمه‌نهایی با هم بازی خواهند کرد و برنده دو بازی دیگر هم مقابل همدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی ۲۳ فروردین و دور برگشت یک هفته بعد برگزار خواهد شد.

  احتمال تغییر وزن نایب قهرمان کشتی جهان در وزن ۶۵ کیلوگرم به اوزان بالاتر

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان