• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • فشار نیروهای اطلاعاتی بر شماری از اعضای خانواده نگار کریمیان، زن جوانی که در تیراندازی ماموران حکومتی در الیگودرز، کشته شد

فشار نیروهای اطلاعاتی بر شماری از اعضای خانواده نگار کریمیان، زن جوانی که در تیراندازی ماموران حکومتی در الیگودرز، کشته شد

پیام جوان: شماری از اعضای خانواده نگار کریمیان، زن جوانی که در تیراندازی ماموران حکومتی در الیگودرز، کشته شد، به اداره اطلاعات اصفهان احضار شده‌اند.

سازمان حقوق بشری «هه‌نگاو» روز پنجشنبه ۲۴ اسفند، خبر داد که احضارها پس از رسانه‌ای شدن خبر کشته شدن نگار کریمیان انجام شده است و در عین حال، شمار دیگری از اعضای خانواده او در تماس‌های تلفنی تهدید شده‌اند.

پیش از این بخش فارسی صدای آمریکا در گزارشی اختصاصی به نقل یک منبع مطلع نوشته بود که در پی شلیک مستقیم مأمور نیروی انتظامی از فاصله نزدیک به خودرو یک خانواده در الیگودرز استان لرستان، نگار کریمیان، شهروند ۲۱ ساله، کشته شده است.

به گفته این منبع مطلع که خواسته بود نامش فاش نشود، در ساعت یک بامداد روز چهارشنبه ۱۹ اسفند، ماشین حامل نگار کریمیان «در حال برگشت از الیگودرز به اصفهان، به اشتباه به جای ماشین حامل مواد مخدر، از فاصله یک متری» هدف قرار گرفت.

  همکاری ایران و عراق در عرصه پدافند هوایی/ اعمال کنترل بیشتر بر نظامیان آمریکایی در عراق

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان