رباتیک‌کاران ایست پالو آلتو راهی مسابقات جهانی می‌شوند

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، تیم رباتیک ChurroBots Hope Horizon ایست پالو آلتو، متشکل از دانش‌آموزان بیش از ده دبیرستان در منطقه، جواز حضور در مسابقات جهانی رباتیک را کسب کرد.

این تیم که در گاراژی مشابه گاراژ استیو جابز، بنیانگذار اپل، فعالیت می‌کند، با الهام از خلاقیت و نوآوری دره سیلیکون، آماده رقابت در سطح جهانی است.

مربی مت پیزمنتی، که این کارگاه را برای دانش‌آموزان راه‌اندازی کرده، می‌گوید: «تجربه من در دوران دبیرستان و تعهد مربیانم زندگی‌ام را تغییر داد و من هم می‌خواهم این فرصت را برای نسل جدید فراهم کنم.»

ChurroBots پس از پنج سال فعالیت و کسب تجربه، در مسابقات منطقه‌ای FIRST Robotics، سیلیکون ولی به پیروزی رسید و به عنوان یکی از تیم‌های برتر راهی مسابقات جهانی شد.

کریس آلمزان رازو، نایب‌قهرمان ChurroBots، می‌گوید: «ارتباط با رباتیک‌کاران سراسر جهان و حضور در این رقابت بزرگ، فرصتی ارزشمند برای من و تمام اعضای تیم است.»

کوین مِندوزا هرناندز، عضو تیم، که از دوران راهنمایی با لیگ لگویی FIRST فعالیت خود را آغاز کرده، شور و اشتیاق زیادی به ساخت و خلق دارد.

مسابقات جهانی رباتیک فرصتی برای ChurroBots است تا استعداد و خلاقیت خود را در سطحی جهانی به نمایش بگذارد و نام خود را در تاریخ رباتیک ثبت کند.

  فرانک سامرویل مجری سابق اخبار در برکلی دستگیر شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان