• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • افسر اصلاح و تربیت شهرستان سن متئو به اتهام آزار جنسی یک کودک محکوم شد

افسر اصلاح و تربیت شهرستان سن متئو به اتهام آزار جنسی یک کودک محکوم شد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، افسر پیشین اصلاح و تربیت دفتر شریف شهرستان سن ماتئو به ارتکاب اعمال نامناسبی روی یک کودکی که سابقاً مراقبت از او را بر عهده داشته، متهم شده و در دادگاه محکوم شده است.

بر اساس اظهارات دادستانی شهرستان سن ماتئو، جول اولازابال گودینو، ۳۰ ساله که در سال ۲۰۱۶ کار در دفتر شریف را آغاز کرده بود، به اتهام آزار جنسی دختر ۹ ساله مورد اتهام قرار گرفته است، کودکی که میان سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵ آسیب دیده است. وی در آن زمان ۱۹ ساله بود و همسایه و دوست خانوادگی قربانی بوده است.

دادستانان بیان کردند که در دسامبر ۲۰۱۷، اولازابال گودینو پیام‌های جنسی متعددی را از طریق اسنپ‌چت به قربانی ارسال کرده است.

پس از گذشت ۱۱ روز از دادگاه، یک هیئت منصفه دادگاه شهرستان سن ماتئو او را مجرم اعمال برخوردهای نامناسب روی یک کودک برای ترغیب به عمل‌های نامناسب اعلام کرد.

اولازابال گودینو به حبس تعیین بدون وثیقه افتاده است و در روز پنج‌شنبه به دادگاه برمی‌گردد تا تاریخ اعلام حکم را تعیین کند.

وکیل مدافع او، پاولا کنی، ادعاهای مخالف موکل خود را به شدت رد کرده و قصد دارد از حکم استیناف کند.

وی می‌گوید: “معمولاً اشتباه در اعلام حکم بیشتر از آنچه مردم تصور می‌کنند اتفاق می‌افتد”. “فقط از آنجا که یک هیئت منصفه یک شخص را مجرم اعلام می‌کند، این معنی ندارد که درست است، پس به نظر من هیئت منصفه اشتباه کرده است.”

  میانگین قیمت بنزین به رکورد جدید 4.86 دلار در هر گالن رسید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان