• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • اعتراض صاحبان کسب و کار اوکلند به ناامنی: “تا زمانی که امنیت نباشد، مالیات هم نمی‌دهیم!”

اعتراض صاحبان کسب و کار اوکلند به ناامنی: “تا زمانی که امنیت نباشد، مالیات هم نمی‌دهیم!”

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، صاحبان خشمگین کسب و کار در اوکلند با هشدار به عدم پرداخت مالیات تا زمان تامین امنیت بیشتر توسط شهر، اعتراض خود را به افزایش جرم و جنایت نشان دادند.

خوزه اورتیز، صاحب رستوران “لا پرلا” که در دو سال گذشته دو بار مورد سرقت مسلحانه قرار گرفته، می‌گوید: “ما پیشنهاد می‌دهیم تا زمانی که خدمات شایسته به ما ارائه ندهید، از پرداخت مالیات به شهر خودداری کنیم.”

نوئل گالو، عضو شورای شهر، با ابراز همدردی با صاحبان مشاغل، می‌گوید: “صاحب رستوران کاملاً درست می‌گوید. چرا ما فقط مالیات را افزایش می‌دهیم، در حالی که خدمات امنیتی ارائه نمی‌دهیم؟”

گالو احتمال بررسی ابتکاری برای تعویق مالیات برای مشاغل آسیب‌دیده از جرم و جنایت را مطرح می‌کند.

ادوارد اسکوبار، رهبر گروه “شهروندان متحد”، مسئولیت ناامنی را متوجه مقامات رده بالا می‌داند و می‌گوید: “به دلیل سیاست‌های ضعیف و رهبری ناکارآمد، توپ به شدت در حال افتادن است.”

سخنگوی دفتر شهردار تائو با اشاره به پیشرفت‌های حاصل شده، از جمله افزایش تعداد افسران پلیس و عملیات ضربتی برای کاهش جرائم، تأخیر در پرداخت مالیات را اقدامی غیرموثر می‌داند.

این اعتراضات، بار دیگر توجه‌ها را به معضل ناامنی در اوکلند جلب کرده و مقامات شهر را تحت فشار قرار داده است تا برای حل این مشکل چاره‌ای اساسی بیابند.

  این شهرهای کالیفرنیا گران‌ترین و ارزان‌ترین قیمت بنزین را دارند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان