• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • ستاره مصدوم به ناپولی می‌رسد

ستاره مصدوم به ناپولی می‌رسد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لالیگا روبروی مایورکا به میدان رفت و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد.

رافینیا در این بازی از ابتدا در ترکیب بارسا حضور داشت و عملکرد خوبی را هم به نمایش گذاشت. او بازیکنی تاثیرگذار برای بارسا در این دیدار بود اما در دقیقه ۳۷ به دلیل مصدومیت و احساس دردی که داشت نتوانست به بازی ادامه دهد و از زمین بیرون رفت.

این اتفاق باعث نگرانی شدید هواداران بارسا شد، چون به نظر می‌رسید که او هم به لشگر مصدومان این تیم اضافه شده است و حالا کار در بازی برابر ناپولی در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا برای ژاوی بیش از پیش سخت خواهد شد.

اما سرمربی بارسا در نشست خبری پس از این بازی مدعی شد که مصدومیت رافینیا جدی نیست و این بازیکن تنها کمی احساس درد و ضرب دیدگی داشته و به همین دلیل از زمین بیرون رفته است تا اتفاق بدتری رخ ندهد.

ساعتی پیش بود که RAC1 هم اعلام کرد این ستاره برزیلی می‎‌تواند بارسلونا را در بازی حساس این هفته برابر ناپولی همراهی کند. دیدار رفت دو تیم با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و شاگردان ژاوی باید برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی در این دیدار برنده شوند.

  یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ: تیم ما به اندازه پاری سن ژرمن برای پیروزی در لیگ قهرمانان شانس دارد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان