تعهد سن حوزه به افزایش ۳۰ درصدی زنان در نیروی پلیس

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، در روز پنجشنبه، به مناسبت ماه تاریخ زنان، رهبران شهر سن حوزه در مقر پلیس گرد هم آمدند و تعهدنامه ۳۰ در ۳۰ را امضا کردند. این تعهدنامه با هدف افزایش ۳۰ درصدی تعداد زنان در نیروی پلیس تا سال ۲۰۳۰ به امضای معاون شهردار، شهردار، مدیر شهر و رئیس پلیس رسید.

رئیس پلیس، آنتونی ماتا، با اشاره به ۱۳ درصد سهم زنان در میان ۱۰۷۱ افسر فعلی، هدف از این تعهدنامه را افزایش تعداد زنان پلیس به ۳۲۱ نفر تا پایان دهه عنوان کرد.

رزماری کامی، معاون شهردار سن حوزه، بر لزوم فرصت های برابر برای خدمت به جامعه، فارغ از جنسیت، تأکید کرد.

مقامات اذعان دارند که جذب و حفظ زنان در نیروی پلیس، با توجه به رقابت سایر صنایع و بازنشستگی های آتی، چالش برانگیز خواهد بود. با این حال، مت ماهان، شهردار سن حوزه، با اتکا به سابقه نوآوری این شهر، ابراز امیدواری کرد که راهی برای تحقق این هدف پیدا خواهد شد.

برنامه های جدیدی برای افزایش حضور زنان در نظر گرفته شده است. این برنامه ها شامل افزایش فعالیت های اجتماعی در میان زنان، برگزاری روز مشاغل زنان و ارائه برنامه های راهنمایی و پشتیبانی برای جذب، حفظ و ارتقای زنان در نیروی پلیس است.

هدف از این تعهدنامه و برنامه های جدید، ایجاد تنوع بیشتر در نیروی پلیس و بهره مندی از مهارت ها و دیدگاه های زنان در جهت ارتقای امنیت و ایمنی جامعه است.

  نصب 33 دوربین کنترل سرعت در خیابان‌های سانفرانسیسکو

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان