• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • کانال تلگرامی منسوب به مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی زندانی، با انتشار نامه ای خبر داد که او به دادسرای اوین احضار شده است

کانال تلگرامی منسوب به مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی زندانی، با انتشار نامه ای خبر داد که او به دادسرای اوین احضار شده است

پیام جوان: کانال تلگرامی منسوب به مصطفی تاجزاده، فعال سیاسی زندانی، با انتشار نامه ای خبر داد که او به دادسرای اوین احضار شده است.

به نقل از صدای آمریکا، بر اساس این نامه، مصطفی تاجزاده، معاون پیشین وزارت کشور جمهوری اسلامی، از طرف شعبه اول دادسرای ناحیه ۳۳ (امنیت) به اتهام «اجتماع و تبانی برای اقدام علیه امنیت ملی» و «فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی» احضار شده است.

به نوشته این کانال تلگرامی، آقای تاجزاده باید روز ۲۰ اسفند برای پاسخگویی به این اتهامات، در شعبه اول دادسرای امنیت حاضر شود.

مصطفی تاجزاده در تیرماه سال گذشته بازداشت شد و هم‌اکنون در حال سپری کردن پنج سال حبس به اتهام «تبانی علیه امنیت ملی، نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام» است.

به نوشته وب‌سایت «جماران»، این فعال سیاسی زندانی اعلام کرده است که از دریافت احضاریه دادسرای اوین «امتناع کرده» و «نه در این شعبه و نه هیچ دادگاهی» حاضر نخواهد شد.

مصطفی تاجزاده پیش از خبر احضار به دادسرای امنیت، انتخابات یازدهم اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را «مهندسی شده» دانسته و از افرادی که رای نداده بودند، قدردانی کرده بود.

  Nationals plan to call up top prospect Carter Kieboom

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان