قیمت اجاره در مانتین ویو سر به فلک کشید!

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، قیمت اجاره در مانتین ویو به طور سرسام آوری افزایش یافته و تقریباً ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

طبق گزارش جدید شرکت املاک Zumper، متوسط اجاره برای یک آپارتمان یک خوابه در مانتین ویو ۳۵۰۰ دلار است که رقمی نجومی و دور از دسترس بسیاری از مردم به حساب می‌آید.

تقاضای بالا، عامل اصلی افزایش قیمت

تقاضا برای اجاره در مانتین ویو بسیار زیاد است، به طوری که گاهی اوقات بیش از ۵۰ نفر فقط برای دیدن یک واحد اجاره ای حاضر می شوند.

بازگشت کارکنان غول های فناوری به دفتر کار پس از همه گیری کرونا، یکی از عوامل اصلی افزایش تقاضا و به تبع آن، افزایش قیمت اجاره در مانتین ویو و سایر شهرهای بی اریا است.

رقابت شدید برای اجاره

با تقاضای بالا و عرضه کم، رقابت برای اجاره در مانتین ویو بسیار شدید شده است.

برخی از اجاره نشینان برای اینکه از رقبای خود پیشی بگیرند، حاضرند مبالغی بیش از اجاره درخواستی صاحبخانه را پیشنهاد دهند.

کاهش قیمت اجاره در سایر شهرهای بی اریا

در حالی که قیمت اجاره در مانتین ویو به طور فزاینده ای در حال افزایش است، در سایر شهرهای بی اریا مانند سانفرانسیسکو، سن حوزه و اوکلند، شاهد کاهش قیمت اجاره هستیم.

منلو پارک، رکورددار کاهش قیمت اجاره

منلو پارک با ۲۴ درصد کاهش قیمت اجاره برای آپارتمان های یک خوابه، بیشترین افت سالانه را در بین شهرهای بی اریا تجربه کرده است.

راهکار برای اجاره نشینان

با توجه به شرایط فعلی، به متقاضیان اجاره در مانتین ویو پیشنهاد می شود که دائماً لیست های جدید را بررسی کنند و سعی کنند اولین نفری باشند که درخواست خود را ارائه می دهند.

  استیو هانسن، عضو سابق شورای شهر ساکرامنتو، نامزدی خود را برای شهرداری اعلام کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان