• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • مدارس سانفرانسیسکو با بحران روبرو هستند: ادغام و تعطیلی برخی مدارس در حال بررسی

مدارس سانفرانسیسکو با بحران روبرو هستند: ادغام و تعطیلی برخی مدارس در حال بررسی

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، مدارس دولتی سانفرانسیسکو با چالش هایی جدی دست و پنجه نرم می کنند. کاهش بودجه و ثبت نام دانش آموزان، این نهاد آموزشی را مجبور به اتخاذ تصمیمات دشواری کرده است. یکی از گزینه های روی میز، ادغام و تعطیلی برخی مدارس است.

مسئولان آموزش و پرورش منطقه می گویند این اقدامات برای ارائه خدمات بهتر به دانش آموزان باقیمانده ضروری است. در حال حاضر، تعداد دانش آموزان این منطقه نسبت به یک دهه گذشته حدود ۴۰۰۰ نفر کاهش یافته است. این کاهش به معنای کاهش بودجه دریافتی از دولت ایالتی است.

مت سواین، سرپرست مدارس، بر لزوم روبرو شدن مستقیم با این مشکلات و آغاز فرآیند ادغام و تعطیلی برخی مدارس تاکید کرد. وی اعلام کرد این منطقه در حال بررسی چگونگی مدیریت نیروی انسانی، برنامه های آموزشی، تاسیسات و در نهایت، تعداد مدارس است.

هنوز مشخص نیست کدام یک از ۱۲۰ مدرسه سانفرانسیسکو تحت تاثیر این تصمیم قرار خواهند گرفت. با این حال، سرپرست مدارس از گفتگو با جامعه و لحاظ کردن عدالت آموزشی در تصمیم گیری ها خبر داده است.

این منطقه تا پایان سال تحصیلی و تابستان آینده مشغول نهایی کردن لیست مدارس تحت تاثیر این تصمیم گیری خواهد بود و برنامه نهایی برای سال تحصیلی ۲۰۲۵-۲۰۲۶ اجرایی خواهد شد.

  اگر رانندگی را متوقف نکنید، بزرگراه‌های اصلی ساکرامنتو شما را به کجا می‌برند؟

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان