حمایت از لایحه مسکن موقت در سن حوزه

پیام جوان: به نقل از کی تی وی یو، رهبران شهر و شهرستان سن حوزه در روز دوشنبه برای اعلام حمایت از لایحه سنا ۱۳۹۵، معروف به قانون مسکن موقت ۲۰۲۴، گرد هم خواهند آمد. این لایحه پیشنهادی با هدف تسریع ساخت مسکن موقت در سراسر ایالت کالیفرنیا ارائه شده است.

در حالی که شهرها و شهرستان‌های کالیفرنیا برای کاهش بی‌خانمانی تلاش می‌کنند، رهبران محلی به دنبال راه‌هایی برای اسکان فوری افراد بی‌خانمان هستند. با این حال، برخی از فعالان مسکن معتقدند که مسکن موقت به تنهایی کافی نیست.

سندی پری، معاون رئیس انجمن اعتماد زمین جامعه South Bay، می‌گوید: «علت اصلی بی‌خانمانی اجاره غیرقابل استطاعت است.»

پری بیش از ۳۰ سال به طور داوطلبانه برای اسکان بی‌خانمان‌ها در سن حوزه کار کرده است. او می‌گوید: «تا زمانی که اجاره بها همچنان افزایش یابد، تعداد بی‌خانمان‌ها بیشتر از کسانی که به آنها کمک می‌کنید تا از بی‌خانمانی نجات پیدا کنند، خواهد بود. تا زمانی که این روند معکوس نشود، هرگز این مشکل را حل نخواهیم کرد.»

سناتور ایالتی جاش بکر، حامی لایحه سنا ۱۳۹۵، به همراه مت ماهان، شهردار سن حوزه، سناتور ایالتی دیو کورتزه و دیگر مقامات در یک پروژه مسکن موقت جدید در خیابان اوانز حضور خواهند داشت. این لایحه به تسریع روند ساخت مسکن موقت در حین ساخت مسکن مقرون به صرفه دائمی کمک خواهد کرد.

سناتور کورتزه در بیانیه‌ای درباره این لایحه گفت: «SB 1395 رویکردی عملی برای ارائه سرپناه فوری، ارتقای کرامت، امنیت و ثبات برای جمعیت بی‌خانمان ما ارائه می‌دهد. این لایحه نه تنها گامی حیاتی برای پناه دادن به افراد و خانواده‌هایی است که مجبور به زندگی در خیابان هستند، بلکه اطمینان می‌دهد که آنها برای تأمین مسکن دائمی و بازسازی زندگی خود پایه‌ای دارند.»

  آخر هفته‌ی بی اریا در انتظار یک آب و هوای گرم

پری از گسترش پناهگاه‌ها و مسکن‌های موقت حمایت می‌کند، اما معتقد است که این راه‌حل‌ها موقتی هستند. او می‌گوید: «مشکل پناهگاه‌ها و مسکن‌های موقت این است که وقتی دوره موقت شما به پایان می‌رسد، مگر اینکه مسکن دائمی ساخته شود، دوباره به خیابان برمی‌گردید. به همین دلیل است که مسکن دائمی راه‌حل واقعی است.»

پری همچنین می‌گوید که سازندگان خصوصی معمولاً فقط در صورتی که بتوانند اجاره بها را افزایش دهند، اقدام به ساخت مسکن می‌کنند. او معتقد است که ایالت باید مسکن‌های با درآمد مختلط بیشتری بسازد که مردم توان پرداخت آن را داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان