• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بارسلونا یک قدم دیگر از لالیگا دورتر شد

بارسلونا یک قدم دیگر از لالیگا دورتر شد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، پیروزی در سن مامس کار پیچیده ای است. این را بارسلونا بهتر از هر کسی می دانست که در آخرین دیدارش از سن مامس، ۴ گل خورده بود.

این یکشنبه بارسا بد بازی نکرد و هرگز چهره یک تیم مغلوب و پایین تر از میزبانش را نداشت. به خصوص در نیمه اول هم چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت، اما کافی نبود. در این مقطع از لالیگا فقط رقابت کردن و جنگیدن کافی نیست. بارسا در ماه های قبل آنقدر امتیاز از دست داده که تساوی در بیلبائو در حال حاضر ارزشی ندارد. نتیجه ای که اصلا هم بد نبود ولی به کار بارسا نمی آید.

بارسا پس از تساوی رئال مادرید در والنسیا فرصت خوبی برای کاهش فاصله داشت اما سود نبرد. تیمی که می خواهد قهرمان لیگ شود باید بیشتر از اینها باشد. تنها دو شوت به سمت دروازه برای پیروزی برابر شیرها کافی نبود. بارسا در حال حاضر شروع به برافراشتن پرچم سفید کرده است. نه تنها به این دلیل که از فرصتی که دیشب داشت استفاده نکرد، بلکه دو بازیکن مهمش یعنی پدری و دی یونگ را نیز برای بازی های بعدی از دست داد.

فتح لالیگا هفته هاست مانند یک توهم به نظر می رسید و تنها یک بازگشت بی عیب و نقص می توانست فاصله را با رئال مادرید را جبران کند. تساوی مقابل گرانادا و این توقف در بیلبائو بار دیگر بارسا را ​​از لیگ دور کرد. خیلی خیلی دور.

  خیز لیونل مسی برای یک چالش جدید

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان