• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • تلاش دکتر لئون کلارک، متخصص پوست در بیمارستان ویلما چان هایلند، برای تشخیص بیماری های پوستی در افراد رنگین پوست

تلاش دکتر لئون کلارک، متخصص پوست در بیمارستان ویلما چان هایلند، برای تشخیص بیماری های پوستی در افراد رنگین پوست

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، تحقیقات نشان می‌دهد که بیماری‌های پوستی در بیماران سیاه پوست به دلیل تفاوت در ظاهر آنها در پوست رنگین، اغلب نادیده گرفته می شوند. این موضوع می تواند در برخی موارد عواقب کشنده ای داشته باشد.

دکتر لئون کلارک، متخصص پوست در بیمارستان ویلما چان هایلند، در تلاش است تا با آموزش پزشکان جوان در مورد شرایط پوستی روی همه انواع پوست، این وضعیت را تغییر دهد.

عدم آموزش کافی برای تشخیص بیماری های پوستی در افراد رنگین پوست

دکتر کلارک سه سال پیش بخش پوست بیمارستان آلامکاندا هلث سیستم را تأسیس کرد. این کلینیک با کادر کامل خود از بیماران کم‌برخوردار در East Bay پشتیبانی می‌کند.

او با اشاره به تصاویری از پوست سفید با لکه های قرمز و صورتی گفت: «متاسفانه، زمانی که در گوگل به دنبال rosacea می گردید، این چیزی است که می بینید و این چیزی است که در کتاب های درسی می بینید.»

اما rosacea در پوست تیره متفاوت به نظر می رسد. زمانی که یک بیماری پوستی شدید مانند ملانوما نادیده گرفته شود، می تواند کشنده باشد.

مطالعه ای از کتابخانه ملی پزشکی نشان داد که نزدیک به نیمی از متخصصان پوست احساس می کنند که آموزش آنها برای تشخیص بیماری های پوستی در بیماران رنگین پوست کافی نیست.

تلاش برای آموزش پزشکان و افزایش آگاهی

دکتر کلارک می‌گوید: «اگر ندانید به دنبال چه چیزی باشید، آن را نمی‌بینید. ما به پزشکان جوان به طور خاص در مورد پوست رنگین و به طور خاص در مورد چگونگی مراقبت از مردم اینجا در جامعه خود آموزش می دهیم.»

  قطعی تلفن و اینترنت در دو شهرستان کالیفرنیا، به سرقت کابل‌های ارتباطی نسبت داده شد

بیمارستان هایلند یک بیمارستان آموزشی است و دکتر کلارک به طور منظم پزشکان اورژانس، طب داخلی و جراحی را آموزش می دهد.

حدود ۸۵ درصد از جمعیت بیماران سیستم بهداشت آلامکاندا را رنگین پوستان تشکیل می دهند. بخش پوست این بیمارستان در سال ۲۰۲۳ حدود ۴۰۰۰ بیمار را ویزیت کرد.

داستان فلیسیا وودز

فلیسیا وودز نوعی نادر و دردناک از پسوریازیس دارد که به شدت بر پاهایش تأثیر می گذارد. این بیماری در ابتدا توسط یک متخصص پا به عنوان قارچ پا تشخیص داده شد.

او گفت: «این برای من ناامیدی بزرگی بود که نتوانستم بیرون بروم و سر کار بروم.»

وودز حدود یک سال است که دکتر کلارک را می بیند. او می‌گوید: «دکتر کلارک فقط با نگاه کردن به من، آرنج‌هایم را دید و گفت، “من می‌دانم چه داری،” و این برای من یک نعمت بود، چون سه ماه است که برای قارچ تحت درمان هستم.»

امید به آینده

دکتر کلارک می‌گوید: «ما راه زیادی را طی کرده‌ایم.»

وودز می‌گوید: هدف این است که بتواند دوباره با کمک درمان دکتر کلارک کفش های معمولی بپوشد. «آهسته و پیوسته. من فقط از دکتر کلارک سپاسگزارم.»

دکتر کلارک همچنین با کلینیک های مراقبت های اولیه در منطقه خلیج برای کمک به آنها برای شناسایی زودهنگام شرایط و بیماری های پوستی و در نهایت بهبود نتایج بهداشتی برای افراد رنگین پوست اقدام به برقراری ارتباط می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان