• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران با قهرمانی «سایپا» به پایان رسید

بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران با قهرمانی «سایپا» به پایان رسید

پیام جوان: بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران با قهرمانی «سایپا» به پایان رسید.

به نقل از صدای آمریکا و به گزارش رسانه‌های داخلی ایران، این تیم در سومین و آخرین دیدار پایانی، با نتیجه سه بر صفر «مهرسان» را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

سایپا در بازی نخست مهرسان را شکست داد، ولی مهرسان مسابقه دوم را برد، و به همین دلیل سومین بازی از حساسیت زیادی برخوردار بود.

هر چند که انتظار می‌رفت مسابقه پایانی نزدیک‌تر باشد ولی سایپا با برتری کامل مهرسان را شکست داد و عنوان قهرمانی خود را جشن گرفت.

مسابقات والیبال لیگ برتر زنان ایران با شرکت هفت تیم برگزار شد و به رغم برخی محدودیت‌ها و مشکلات، رقابت‌هایی هیجان‌انگیز و تماشایی بود.

بازیکنان با حجاب اجباری در این مسابقات حاضر شدند ولی انگیزه و اشتیاق زیادی برای حضور در میدان داشتند، و شاهد حضور تعدادی ستاره جوان و مستعد در ترکیب تیم‌ها بودیم.

هوران یزد، پیکان تهران، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن اصفهان، و مس رفسنجان، سایر باشگاه‌های شرکت کننده در این مسابقات بودند.

قهرمان لیگ برتر زنان ایران، به‌عنوان نماینده کشور در جام باشگاه‌های والیبال زنان آسیا در سال ۲۰۲۴ شرکت خواهد کرد. البته احتمال دارد که مسابقات امسال بصورت متفاوتی برگزار شود ولی هنوز جزئیات دقیق آن مشخص نیست.

سایپا در مرحله گروهی صدرنشین مسابقات بود و تنها در یک بازی شکست خورد. با این حال در مرحله حذفی کار سخت‌تری داشت و به دشواری ذوب‌آهن اصفهان، را شکست داد و به فینال رسید. مهرسان نیز در مرحله نیمه‌نهایی، فولاد مبارکه اصفهان را شکست داده بود و به فینال رسید.

  ندا شهسواری با صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات تنیس روی میز بازی‌های اسلامی، مدال برنز خود را قطعی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان