کاهش چشمگیر ثبت‌نام در دانشگاه‌های ایالتی کالیفرنیا

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، دانشکده‌های ایالتی کالیفرنیا، به‌ویژه در بی اریا، با کاهش چشمگیر تعداد دانشجویان ورودی در سال‌های اخیر مواجه شده‌اند. این روند که از سال ۲۰۱۹ و همزمان با آغاز پاندمی کرونا آغاز شده بود، در حال حاضر با سرعتی نگران‌کننده ادامه دارد.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که تا پایان این دهه، ایالات متحده با کمبود حداقل هشت میلیون فارغ‌التحصیل دانشگاهی برای ایجاد و مدیریت فناوری‌های جدید روبرو خواهد شد. این در حالی است که در گذشته، مدرک دانشگاهی به عنوان پله‌ای برای ارتقای زندگی در نظر گرفته می‌شد.

تحلیلگران معتقدند که عوامل متعددی در این کاهش ثبت‌نام نقش دارند. افزایش هزینه‌های تحصیلات دانشگاهی، بدهی‌های سنگین دانشجویی و تغییر در باورهای عمومی در مورد ارزش مدرک دانشگاهی از جمله این عوامل هستند.

مطالعات نشان می‌دهد که تعداد دانشجویان سفیدپوست و سیاه‌پوست در دانشگاه‌های ایالتی کالیفرنیا به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است. در مقابل، تعداد دانشجویان لاتین‌تبار افزایش یافته است.

علاوه بر این، بسیاری از دانشجویان به جای رفتن به دانشگاه‌های سنتی، ترجیح می‌دهند در کالج‌های محلی ثبت‌نام کنند. این در حالی است که نرخ فارغ‌التحصیلی از دانشگاه‌ها نیز به طور کلی کاهش یافته است.

  پلیس Gilory در مورد تیراندازی روی داده توسط یکی از افسران پلیس، تحقیق می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان