لغو ناگهانی سفارش تسلا، ضرری بزرگ برای یک قناد سن حوزه‌ای

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، یک قنادی در سن حوزه پس از لغو ناگهانی سفارش هنگفتی از مینی‌پای توسط شرکت تسلا، متحمل ضرری بزرگ شد.

ووهانگ راستارینرا، صاحب قنادیِ «بخشنده» در محله‌ی ویلو گلنِ سن‌حوزه، در روز ولنتاین از طرف تسلا برای تهیه‌ی ۴۰۰۰ مینی‌پای برای رویدادی به مناسبت رویداد Black History Month، سفارشی به مبلغ ۱۶ هزار دلار دریافت کرد.

با وجود محدودیت زمانی، راستارینرا برای انجام این سفارش، از کارکنانش خواست تا ساعات بیشتری کار کنند، مواد اولیه و بسته‌بندی خرید و حتی سه سفارش دیگر را رد کرد.

اما دو روز بعد، تسلا با ارسال پیامکی ساده، این سفارش را لغو کرد.

راستارینرا در این باره گفت: «احساس می‌کردم که برای تسلا اهمیتی نداریم. انگار فقط یک معامله‌ی تجاری بود که به نتیجه نرسید. اما اینطور نیست. من مجبور شدم به کارکنانم بگویم که برنامه‌هایشان را تغییر دهند.»

صاحب این قنادی که سابقه‌ی انجام کارهای مشابه برای شرکت‌های بزرگی مانند گوگل، اپل و ادوبی را دارد، به دلیل عدم پرداخت پیش‌پرداخت توسط تسلا، هیچ راهی برای جبران ضرر و زیان خود از این لغو ناگهانی سفارش، نداشت.

بخش خلیج شبکه‌ی خبری ان‌بی‌سی برای پیگیری این موضوع و پاسخ به این سوالات که چه مشکلی در این قرارداد پیش آمده و آیا تسلا قصد دارد به هر نحوی برای جبران خسارت قنادی اقدام کند، با این شرکت تماس گرفته است.

سخنگوی تسلا بدون پاسخ به سوالات ان‌بی‌سی، گفت که آن‌ها با راستارینرا در تماس هستند.

این اتفاق، بار دیگر چالش‌های پیش روی کسب‌وکارهای کوچک، به ویژه اقلیت‌ها، در تعامل با شرکت‌های بزرگ را برجسته می‌کند.

  مسابقه بسکتبال مردان Stanford-Cal به تعویق افتاد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان