اعتراضات معلمان در East Bay برای حقوق بیشتر و کلاس‌های کوچکتر

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، در روز چهارشنبه، صدها معلم از سراسر East Bay در اعتراض به حقوق پایین، کلاس‌های پرجمعیت و مزایای ناکافی دست به تجمع اعتراضی زدند.

معلمان در آستانه‌ی پایان مذاکرات برای قراردادهای جدید خود، خواستار افزایش حقوق، کاهش تعداد دانش‌آموزان در هر کلاس و افزایش مزایا هستند. در تعدادی از مناطق، معلمان با کسب مجوز اعتصاب، آمادگی خود را برای تشدید اقدامات اعتراضی در صورت عدم توافق با مقامات آموزشی نشان داده‌اند.

ائتلاف «The East Bay Coalition for Student Success» که متشکل از ۲۱ انجمن محلی معلمان در کالیفرنیا است، هماهنگی چندین تجمع اعتراضی را در این منطقه بر عهده داشت. در یکی از این تجمعات، معلمان اوریندا خواستار افزایش حقوق ۸ درصدی شدند، در حالی که به آن‌ها فقط ۳ درصد افزایش پیشنهاد شده است.

معترضان می‌گویند که هدف آن‌ها از این اعتراضات، تأمین شرایطی برای ارائه بهترین آموزش به دانش‌آموزان است. آن‌ها معتقدند که افزایش حقوق و مزایا، جذب و حفظ معلمان باکیفیت را تضمین می‌کند و کلاس‌های درس با تعداد دانش‌آموزان کمتر، به ارائه آموزش individualised و مؤثرتر کمک خواهد کرد.

منطقه‌ی آموزشی متحد دوبلین و منطقه‌ی آموزشی متحد پلزنتون از جمله مناطقی هستند که معلمان در آن‌ها دست به اعتراض زده‌اند. مقامات این دو منطقه اعلام کرده‌اند که خواهان توافقی عادلانه با معلمان هستند، اما در عین حال، حفظ سلامت مالی منطقه را نیز در نظر دارند.

انجمن معلمان پلزنتون در روز دوشنبه ۲۶ فوریه جلسه‌ی استماع حقیقت‌یابی خواهد داشت. انجمن معلمان دوبلین هنوز تاریخ برگزاری جلسه‌ی خود را تعیین نکرده است.

  تیراندازی‌های آخر هفته سن حوزه، یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان