• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • سرگئی برین، بنیانگذار گوگل، به دلیل مرگ خلبان در سانحه هوایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت

سرگئی برین، بنیانگذار گوگل، به دلیل مرگ خلبان در سانحه هوایی تحت پیگرد قانونی قرار گرفت

پیام جوان: بر اساس گزارش کی تی وی یو، سرگئی برین، یکی از بنیانگذاران گوگل، به دلیل مرگ ناشی از سقوط هواپیما در ماه مه گذشته در نزدیکی خلیج نیمه ماه، با شکایت مرگ غیر عمد مواجه شده است.

ماگی اولارت مک‌لین، بیوه لنس مک‌لین، خلبان هواپیما، برین و دیگران را متهم به ممانعت از جستجو و رها کردن جسد همسرش در اعماق اقیانوس کرده است.

در ۲۰ می ۲۰۲۳، هواپیمای دو موتوره حامل دو خلبان، حین بازگشت به Half Moon Bay سقوط کرد. تحقیقات نشان داد که این هواپیما متعلق به سرگئی برین بوده است.

اولارت مک‌لین مدعی است که نقص در سیستم سوخت کمکی غیرمجاز و غیرقانونی نصب شده در هواپیما، دلیل سقوط بوده است. او می‌گوید که برین و دیگران علی‌رغم آگاهی از نقص فنی، اقدام به فرستادن هواپیما به سفری طولانی به هاوایی و فیجی کرده‌اند.

خانم مک‌لین می‌گوید که پس از سقوط، تلاش‌های جستجو برای یافتن جسد همسرش ناکافی بوده و برین و عواملش بدون اطلاع و کمک به او، محل را ترک کرده‌اند.

اولارت مک‌لین در پی یافتن عدالت و یافتن بقایای همسرش، این شکایت را در دادگاه ساوث بی ثبت کرده است.

سخنگوی دفتر خانواده برین در بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از این حادثه، اعلام کرد که در حال حاضر نمی‌توانند در مورد این پرونده حقوقی در حال انجام اظهار نظر کنند.

هنوز مشخص نیست که نتیجه این پرونده حقوقی چه خواهد بود. با این حال، این شکایت توجه رسانه‌ها و افکار عمومی را به مسائل مربوط به ایمنی پرواز و مسئولیت‌های شرکت‌ها و افراد ثروتمند در قبال حوادث ناگوار جلب کرده است.

  پلیس ساکرامنتو ایست بازرسی DUI برگزار می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان