• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • یوشوا کیمیش هدف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴

یوشوا کیمیش هدف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات تابستان ۲۰۲۴

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا قبلا به جذب ستاره آلمانی خط هافبک باواریایی‌ها علاقه نشان داده است و به دلیل مشکلات مالی و عدم تمایل بایرن برای فروش او، انتقال کنسل شده است.

حالا پس از اتفاقات اخیر به‌نظر می‌رسد که کیمیش به درهای خروج بایرن مونیخ نزدیک‌تر شده و بدین ترتیب بلوگرانا در حالت آماده‌باش قرار گرفته است.

هافبک آلمانی با توماس توخل دچار مشکلاتی جدی شده است. سرنخ‌هایی از این مشکلات را می‌شود در بازی‌های اخیر بایرن مونیخ مشاهده کرد. کیمیش در بازی قبلی بایرن مونیخ مقابل بایر لورکوزن بر روی نیمکت بود که همین مورد صدای اعتراض بسیاری مانند دتمار هامان و لوتار ماتئوس را درآورد.

دیشب نیز توماس توخل در دقیقه ۶۳ کیمیش را از زمین خارج کرد. این بازی با نتیجه ۳-۲ به سود بوخوم به اتمام رسید که باز هم باعث هجوم منتقدان به توخل شد. این اما همه ماجرا نیست، اخم کیمیش پس از تعویض و درگیری‌اش با دستیار توخل، نشان می‌دهد که در صورت ماندن توخل، به احتمال زیاد کیمیش در پایان فصل بایرن را ترک خواهد کرد.

علاوه‌بر مشکلات با کادر فنی، کیمیش با تمدید قرارداد با بایرن مونیخ هم فاصله زیادی دارد و هنوز هیچ توافقی حاصل نشده. قرارداد او در سال ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد و بایرن اگر می‌خواهد او را به قیمت خوبی به فروش برساند باید در همین تابستان دست به کار شود. بارسلونا برای به خدمت گرفتن او، باید با باشگاه‌هایی مانند منچستر یونایتد، منچستر سیتی، لیورپول و پاری سن ژرمن رقابت کند.

  بدون گل زده و پاس گل در فصل جاری، آنتونی 95 میلیون یورویی، نشان داده که می‌توان به او لقب بدترین خرید تاریخ منچستریونایتد را داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان