جشن سال نو قمری در اوکلند با رژه در محله چینی‌نشین

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو،  اوکلند روز یکشنبه با برپایی یک رژه رنگارنگ و پرهیاهو در محله چینی‌نشین شهر، سال نو قمری را جشن گرفت.

دومین سال متوالی:

این دومین سال متوالی است که اوکلند به استقبال سال نو قمری با برگزاری رژه می‌رود. این سنت جدید به جذابیت‌های فرهنگی شهر می‌افزاید و فرصتی برای معرفی محله چینی‌نشین به عنوان یک مقصد گردشگری و فرهنگی به مردم محلی و غیربومی ارائه می‌دهد.

شورای پیشرفت محله چینی‌نشین:

شورای پیشرفت محله چینی‌نشین اوکلند با هدف حمایت از کسب و کارهای کوچک و رونق اقتصادی این محله، مسئولیت برگزاری این جشن را بر عهده داشت.

جذب افراد جدید:

برگزارکنندگان رژه سال نو قمری هدف از این رویداد را جذب افراد جدید به محله چینی‌نشین و معرفی فرهنگ، رستوران‌ها، مغازه‌ها و ساکنان این منطقه عنوان کردند.

نمایش فرهنگ و اصالت:

محله چینی‌نشین اوکلند به عنوان یکی از قدیمی‌ترین محله‌های چینی‌نشین در ایالات متحده، دارای فرهنگ و اصالت منحصر به فردی است. رژه سال نو قمری فرصتی برای نمایش این ویژگی‌ها به بازدیدکنندگان و ترویج درک و احترام به فرهنگ چینی است.

مهمان‌نوازی:

جذب گردشگران و معرفی محله چینی‌نشین به عنوان یک مقصد جذاب، از دیگر اهداف این رژه بود. به گفته برگزارکنندگان، مردم اوکلند به مهمان‌نوازی معروف هستند و این رویداد فرصتی برای به اشتراک گذاشتن این خصلت با بازدیدکنندگان از سایر نقاط شهر و ایالت خواهد بود.

جشن سال نو قمری در اوکلند، نمادی از تنوع فرهنگی و پویایی این شهر است. این رویداد فرصتی برای تبادل فرهنگ‌ها، رونق اقتصادی محله چینی‌نشین و ایجاد خاطرات خوش برای مردم اوکلند و بازدیدکنندگان است.

  سناتور جمهوری‌خواه: رویکرد دولت بایدن در برابر جمهوری اسلامی، باعث جسارت بیشتر حماس در حمله به اسرائیل شده است

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان