هشدار تیراندازی در دانشگاه استنفورد دروغ از آب درآمد

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، دانشگاه استنفورد در روز جمعه پس از دریافت گزارش مبنی بر تیراندازی فعال، در وضعیت اضطراری قرار گرفت. این وضعیت چندین ساعت به طول انجامید تا اینکه مشخص شد که این گزارش یک خبر دروغ بوده است.

گزارشی مبنی بر تیراندازی

در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه بعد از ظهر روز جمعه، یک فرد ناشناس به پلیس پالو آلتو گزارش داد که در ورودی دانشگاه استنفورد است و قصد دارد تیراندازی کند. این گزارش باعث وحشت دانشجویان و کارکنان دانشگاه شد و به دنبال آن، نیروهای امنیتی دانشگاه به طور کامل محوطه دانشگاه را جستجو

لغو کلاس‌ها و رویدادها

در طول جستجو، دانشگاه استنفورد برای حفظ امنیت دانشجویان و کارکنان، بسیاری از کلاس‌ها و رویدادها را لغو کرد.

پایان وضعیت اضطراری

در نهایت، پس از چندین ساعت جستجو، هیچ مدرکی مبنی بر وجود تیرانداز یا تهدید قریب الوقوع پیدا نشد و دانشگاه در ساعت ۳ بعد از ظهر وضعیت اضطراری را لغو کرد.

دانشجویان از این که یک خبر دروغ باعث ایجاد اضطراب و وحشت در دانشگاه شده بود، ابراز ناراحتی و خشم کردند. برخی از دانشجویان بین‌المللی گفتند که از والدین خود پیام‌هایی دریافت کرده‌اند که به آنها دستور داده شده است به خوابگاه‌های خود بازگردند.

این حادثه در پی تیراندازی‌های اخیر در دانشگاه‌های ایالات متحده، از جمله تیراندازی در دانشگاه کالیفرنیا در هفته گذشته، رخ داده است. این تیراندازی‌ها نگرانی‌های زیادی را در مورد امنیت دانشجویان در دانشگاه‌ها ایجاد کرده است.

هنوز مشخص نیست که چه کسی این گزارش دروغین را به پلیس داده است. دانشگاه استنفورد در حال همکاری با پلیس برای شناسایی و دستگیری فرد خاطی است.

  اعترافات زن بیکینی پوش به ایجاد آتش سوزی در نزدیکی دریاچه تاهو

این حادثه بار دیگر بر اهمیت توجه به امنیت در دانشگاه‌ها تأکید کرد. دانشگاه استنفورد متعهد شده است که برای حفظ امنیت دانشجویان و کارکنان خود، اقدامات لازم را انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان