دستگیری یک فرد مظنون با انبوه سلاح و مهمات در ریچموند

پیام جوان: به گزارش کی ت یوی یو، در پی عملیات مشترک اداره سلاح دادستان کل کالیفرنیا و پلیس محلی، یک فرد مظنون در شهر ریچموند با تعداد زیادی سلاح غیرمجاز و حدود یک میلیون فشنگ دستگیر شد.

راب بونتا، دادستان کل کالیفرنیا، روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که این فرد به لحاظ قانونی از در اختیار داشتن سلاح منع شده بود. مصادره سلاح‌ها در تاریخ ۳۱ ژانویه طی بازرسی منزل مظنون با حکم قضایی صورت گرفته است.

کشف سلاح‌های غیرمجاز

در این عملیات، ماموران ده‌ها قبضه سلاح گرم از جمله ۱۱ مسلسل سبک، ۱۳۳ تپانچه، ۳۷ تفنگ، ۶۰ تفنگ تهاجمی، ۷ تفنگ ساچمه‌زنی، ۲۰ صداخفه‌کن، ۴ تفنگ منور، و همچنین ۳۰۰۰ خشاب با ظرفیت بالا و حدود یک میلیون فشنگ با کالیبرهای مختلف کشف و ضبط کردند.

خنثی‌سازی نارنجک‌ها

همچنین تعدادی نارنجک در محل کشف شد که تیم‌های خنثی‌سازی بمب از اداره پلیس والت کریک و پایگاه هوایی تراویس برای بررسی ایمنی آنها به محل اعزام شدند. بررسی‌ها نشان داد که این نارنجک‌ها غیرفعال هستند.

هنوز جزئیات بیشتری از هویت مظنون و انگیزه‌های او منتشر نشده است. این دستگیری می‌تواند پیامدهای قابل توجهی برای امنیت عمومی و همچنین قوانین مربوط به مالکیت سلاح در ایالت کالیفرنیا داشته باشد.

  قلعه هرست کالیفرنیا پس از 2 سال تعطیلی به دلیل تعمیرات و کووید، بازگشایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان