• Home
  • >
  • اخبار کالیفرنیا
  • >
  • عبور رایگان از پل‌های کالیفرنیا برای عابران پیاده و دوچرخه‌سوار تضمین می‌شود؟

عبور رایگان از پل‌های کالیفرنیا برای عابران پیاده و دوچرخه‌سوار تضمین می‌شود؟

پیام جوان: به گزارش کی تی وی یو، یک نماینده مجلس ایالتی کالیفرنیا لایحه‌ای را برای تضمین عدم دریافت عوارض از عابران پیاده و دوچرخه‌سوار در پل‌های دولتی این ایالت ارائه کرده است.

فیل تینگ، نماینده مجلس، لایحه AB 2669 را با هدف حفظ دسترسی رایگان به پل‌های مشهوری مانند پل گلدن گیت برای دوچرخه‌سواران و عابران پیاده ارائه داده است.

آقای تینگ می‌گوید: “ما می‌خواهیم برای همیشه این حق را برای دوچرخه‌سواران و عابران پیاده تضمین کنیم تا بدون نگرانی از پرداخت عوارض، آزادانه از روی پل عبور کنند.”

در حال حاضر برنامه‌ای برای دریافت عوارض از عابران پیاده یا دوچرخه‌سوار در پل گلدن گیت یا دیگر پل‌های ایالت وجود ندارد، اما این لایحه به دنبال تثبیت این دسترسی برای نسل‌های آینده است.

اداره پل و حمل‌ونقل پل گلدن گیت می‌گوید هنوز این لایحه را بررسی نکرده، اما تأکید می‌کند که قصدی برای عوارضی کردن پیاده‌روهای پل گلدن گیت ندارد.

دریافت عوارض از عابران پیاده برای عبور از پل سابقه دارد، به طوری که عابران پیاده از سال ۱۹۳۷ تا ۱۹۷۰ برای عبور از پل گلدن گیت هزینه پرداخت می‌کردند.

اداره پل و حمل‌ونقل پل گلدن گیت، مانند بسیاری از آژانس‌های حمل‌ونقل، با بحران بودجه مواجه است.

آقای تینگ می‌گوید قانون‌گذاران باید به دنبال راه‌حل‌های بلندمدت بهتری به جای عوارض باشند و در نهایت رأی‌دهندگان درباره نحوه تامین مالی حمل‌ونقل عمومی و پل‌ها تصمیم بگیرند.

این لایحه به کمیته فرستاده شده و ممکن است در ماه سپتامبر به میز کار فرماندار برسد.

  عضو شورای سن حوزه، بسته شدن خیابان‌های مرکز شهر بر روی خودروها را برای روزهای آخر هفته پیشنهاد می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان