• Home
  • >
  • ایران و جهان
  • >
  • سخنگوی قوه قضائیه: تتلو به‌دلیل بیماری جسمی و روانی به خارج از زندان اعزام نشده

سخنگوی قوه قضائیه: تتلو به‌دلیل بیماری جسمی و روانی به خارج از زندان اعزام نشده

پیام جوان: سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری هفتگی روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه به خبرهای منتشر شده مبنی بر اعزام امیر تتلو به خارج از زندان برای مداوا واکنش نشان داد و گفت که «او در زندان است.»

به نقل از صدای آمریکا، مسعود ستایشی تاکید کرد که تتلو از زمان بازداشت تاکنون ‌به‌دلیل بیماری جسمی و روانی به خارج از زندان اعزام نشده و اکنون در زندان به سر می‌برد.

به گفته ستایشی یک پرونده با کیفرخواست به «دادگاه صالح» ارسال شده و در روزهای پیش‌رو رسیدگی خواهد شد و «پرونده‌های متعددی» نیز در جریان است.

خبرگزاری «فارس» وابسته به نهادهای امنیتی، دوشنبه ۱۱ دی ماه در خبری به نقل از «منبع آگاه» امنیتی خود اتهامات وارد شده به «امیر تتلو» را «تولید و انتشار آثار مستهجن»، «دایر کردن سایت شرط بندی»، «ترغیب، تطمیع یا تهدید افراد برای دستیابی به محتویات مستهجن»، و «تحریک و ترغیب افراد به ارتکاب جرایم منافی عفت و انحرافات جنسی» اعلام کرده بود.

امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» ۱۵ آذرماه توسط پلیس ترکیه در مرز بازرگان تحویل ایران شد و با دستور قضایی بازداشت و پس از انجام کارهای اداری به تهران منتقل شد.

خبرگزاری صدا و سیما یکی از مهمترین اقدامات «تتلو» را «گسترش فساد و فحشا» و فراخوان برای حضور نوجوانان زیر ۱۸ سال در محل زندگی‌اش در استانبول اعلام کرده بود.

مشخص نیست که این خواننده در بازداشت، از زمان دستگیری به وکیل و مشاوره‌های حقوقی دسترسی داشته یا خیر.

  سوارز ادامه فصل را از دست داد

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان