• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • مدیر ورزشی باشگاه «بایرلورکوزن» حضور «ژابی آلونسو» در تیم فوتبال «لیورپول» را قاطعانه رد کرد

مدیر ورزشی باشگاه «بایرلورکوزن» حضور «ژابی آلونسو» در تیم فوتبال «لیورپول» را قاطعانه رد کرد

پیام جوان: به گزارش مهر، «ژابی آلونسو» سرمربی تیم فوتبال «بایرلورکوزن» آلمان عملکرد درخشانی در فصل جاری بوندسلیگا آلمان با این تیم داشته است و پس از برتری ۳ بر صفر برابر «بایرن مونیخ» در هفته بیست و یکم، با اختلاف ۵ امتیازی نسبت به این تیم در صدر جدول فوتبال آلمان قرار دارد.

«آلونسو» یکی از مربیان حال حاضر اروپا است که به دلیل عملکرد موفقش بیشترین متقاضی را از تیم‌های مختلف دارد و به کسب اولین عنوان قهرمانی برای تیمش بسیار نزدیک است.

پایگاه خبری «TalkSport» اعلام کرده است که در قرارداد آلونسو با بایرلوزکوزن یک بند آزادسازی وجود دارد که انتقال او را به ۳ تیم رئال مادرید، لیورپول و بایرن مونیخ تسهیل می‌کند و در صورت تمایل می‌تواند بدون مشکل به این تیم‌ها بپیوندد.

اگرچه تمدید قرارداد «کارلو آنچلوتی» با رئال مادرید موجب آرامش خاطر مدیران بایرلورکزن شد اما اعلام یورگن کلوپ، سرمربی کنونی لیورپول مبنی بر ترک این باشگاه در پایان فصل باز هم نگرانی این تیم آلمانی را برانگیخت. اما «سیمون رولفس» مدیر ورزشی بایرلورکوزن در پاسخ به سوال مبنی بر آینده مربی این تیم و احتمال حضور او در تیم لیورپول خیلی کوتاه اما قاطع پاسخ داد: او در آلمان خواهد ماند و از این بابت مطمئنم.

وی در ادامه گفت: مساله قرارداد یک بحث است و مساله آرامش او و خانواده اش در آلمان هم بحث دیگری است. آنها از حضور در آلمان راضی هستند. او تیمی را در اختیار دارد که فصل آینده شانس زیادی برای کسب قهرمانی در مسابقات مختلف خواهد داشت.

  ابراز رضایت استیون جرارد، سرمربی استون ویلا، از عملکرد بازیکنان تیمش در برابر لیورپول

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان