• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • رئال مادرید قبل از تابستان و شروع انتقالات، قصد دارد ضرب شست بزرگی به بازار و رقبای بزرگ خود نشان دهد

رئال مادرید قبل از تابستان و شروع انتقالات، قصد دارد ضرب شست بزرگی به بازار و رقبای بزرگ خود نشان دهد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید متوقف نمی‌شود. اگرچه هنوز در ابتدای فوریه هستیم، اما باشگاه مادریدی همان‌طور که مارکا گزارش داده، از قبل اهداف بزرگی را برای بازار تابستان آینده تعیین کرده است.

پنجره نقل و انتقالاتی که در آن سه نام ظاهر می‌شود، کیلیان امباپه، آلفونسو دیویس و لنی یورو، که می‌خواهند تیمی را تقویت کنند که در همین فصل، قدرت خود را با وجود مصدومیت‌های زیاد نشان داده است.

سیاست هوشمندانه خرید

لازم به یادآوری است که تابستان گذشته رئال مادرید موفق شد جود بلینگام، ارزشمندترین فوتبالیست اروپا را با هزینه اولیه ۱۰۳ میلیون یورو به اضافه ۳۰ میلیون یورو متغیرها به خدمت بگیرد که با توجه به عملکرد بازیکن انگلیسی، ارزان نیز به نظر می‌آید.

بلینگام موردعلاقه بزرگان لیگ برتر، حریص‌ترین کوسه‌های فوتبال اروپا، بود، اما این بازیکن رئال مادرید را انتخاب کرد، تصمیمی که باشگاه مادریدی را امیدوار کرده است که همان اتفاق در مورد سه هدف اصلی‌اش برای بازار بعدی نیز تکرار شود.

همان سیاستی که در مورد بلینگام وجود داشت، در مورد شوامنی نیز اعمال شد که در سال ۲۰۲۲ با ۸۰ میلیون یورو به رئال پیوست، مبلغی بالا اما برای غلبه بر رقیب بزرگ انگلیسی، لیورپول، لازم بود. در سال ۲۰۲۱، رئال ادواردو کاماوینگا (۳۱ میلیون) را نیز در روز پایانی انتقالات و در رقابت با پی‌اس‌جی خرید.

آنها به تیمی ملحق شدند که قبلاً بازیکنانی مانند کورتوا، میلیتائو، کروس، مودریچ، وینیسیوس و رودریگو و دیگران را گرد هم آورده بود و اسطوره‌هایی مانند کریستیانو، بنزما، کاسمیرو، واران، بیل، مارسلو و ایسکو نیز در آن درخشیده‌اند. اکنون رئال به دنبال یک بازسازی کامل است و تابستان آینده این هدف می‌تواند به طور قطعی تکمیل شود.

  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم قطعی خود برای جذب مهاجم خارجی را به رضا درویش اعلام کرد

امباپه

اوج این پروژه، بدون شک، جذب امباپه خواهد بود، بازیکنی که رئال مادرید از سال ۲۰۱۷ او را زیر نظر دارد و حتی قبل از آن، زمانی که در کودکی چند روزی را در والدبباس گذراند تا با باشگاه آشنا شود. با این حال، بازیکن فرانسوی پیشنهاد پی‌اس‌جی را قبول کرد و از آن لحظه رابطه او با رئال مادرید انواع و اقسام مراحل و فراز و نشیب‌های احساسی را پشت سر گذاشته است.

امباپه در سال ۲۰۲۲ بسیار به پیوستن به باشگاه مادریدی نزدیک بود، اما تصمیم گرفت قرارداد خود را با پی‌اس‌جی تمدید کند اما اکنون از تمدید آن خودداری می‌کند. رئال مادرید که همیشه او را در رادار نگه داشته، اکنون خود را در موقعیتی می‌بیند که بتواند قراردادی را امضا کند که ستاره فرانسوی به وینی و بلینگام بپیوندد، انتقالی که بدون شک رئال را وارد بُعد دیگری خواهد کرد.

آلفونسو دیویس

یکی دیگر از اهداف تابستانی رئال، دستیابی به دیویس، مدافع چپ بایرن، است، باشگاهی که معمولاً بهترین مهره‌های خود را به قیمت طلا می‌فروشد. این بازیکن کانادایی برای بسیاری بهترین دفاع چپ اروپاست و رئال مادرید مدتی است که در این پست مشکل دارد. فرلاند مندی آمده بود تا جانشین مارسلوی افسانه‌ای شود، اما باشگاه معتقد است که موفق نبوده و امضا با دیویس ضروری است. فران گارسیا نیز نتوانسته متقاعدکننده کار کند.

لنی یورو

آخرین نامی که در صحنه ظاهر می‌شود لنی یورو، مدافع میانی ۱۸ ساله از لیل، است، باشگاهی که ارزش این مدافع را حدود ۶۰ میلیون یورو می‌داند. در این مورد، مانند دیویس، ترفند مادرید استفاده از سناریویی است که تابستان آینده باز می‌شود، زمانی که هر دو بازیکن وارد سال آخر قرارداد خود می‌شوند. انتقال یورو نیز یک انتقال ساده نخواهد بود، زیرا این فوتبالیست، که از ۱۶ سالگی وارد تیم اول لیل شده، علاقه‌مندان دیگری هم دارد.

  خداحافظی گونسالو ایگواین از دنیای فوتبال

در هر صورت و با وجود مشکلاتی که در راه این سه انتقال در ماه‌های آینده ظاهر خواهد شد، رئال مادرید نقشه راه خود را از قبل تعیین کرده است. یک برنامه بلندپروازانه برای تقویت تیمی که در حال حاضر نیز انتظارات را برآورده کرده است. صدرنشین لالیگاست و مثل همیشه یک مدعی بزرگ برای فتح لیگ قهرمانان محسوب می‌شود. رئال مادرید سیری‌ناپذیر که همیشه بیشتر و بیشتر می‌خواهد.

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان