• Home
  • >
  • ورزشی
  • >
  • جسی لینگارد باشگاه اف‌سی‌سئول را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرد

جسی لینگارد باشگاه اف‌سی‌سئول را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرد

پیام جوان: به گزارش “ورزش سه”، جسی لینگارد، بازیکن سابق منچستریونایتد و وستهم، باشگاه اف‌سی‌سئول را به عنوان مقصد جدیدش انتخاب کرده است.

لینگارد از زمان ترک ناتینگهام فارست در پایان فصل گذشته بازیکن آزاد بود. ملی پوش انگلیسی در فصل ۲۱-۲۰۲۰ به‌صورت قرضی در وستهم حضور داشت و در ۱۶ بازی خود در لیگ برتر ۹ گل به ثمر رساند و ۴ پاس گل داد.

به جای اینکه این انتقال دائمی شود، لینگارد قبل از فصل ۲۲-۲۰۲۱ به منچستریونایتد بازگشت و دوران موفقی نداشت تا در پایان فصل تیم را ترک کند.

پیش از فصل ۲۳-۲۰۲۲، انتظار می‌رفت این هافبک با یک انتقال آزاد به وستهم بپیوندد اما در نهایت به ناتینگهام فارست ملحق شد. او در این باشگاه هم عملکرد خاصی نداشت.

لینگارد در اوایل این فصل با وستهم تمرین می‌کرد اما قراردادی بین طرفین منعقد نشد. او همچنین به باشگاه‌های آمریکایی و لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی لینک شد اما اکنون تصمیم گرفته به اف‌سی‌سئول بپیوندد.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف نقل و انتقالات، طی توییتی انتقال لینگارد به کره‌جنوبی را تایید کرد: “جسی لینگارد به تازگی به عنوان بازیکن جدید اف‌سی‌سئول انتخاب شده است. معامله انجام شد، قرار است به‌زودی اعلام شود. آزمایشات پزشکی دیروز کامل شد، اکنون همه اسناد امضا شده و زمان آن است که بازیکن سابق یونایتد به عنوان خرید جدید معرفی شود.”

  آنتونی الانگا، وینگر منچستریونایتد، به ناتینگهام فارست پیوست

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان