توبی کیت، ستاره موسیقی کانتری، درگذشت

پیام جوان: به گزارش ان بی سی بی اریا، توبی کیت، خواننده و ترانه‌سرای مشهور موسیقی کانتری، پس از ۱۸ ماه مبارزه با سرطان معده، در سن ۶۲ سالگی درگذشت.

کیت که به خاطر آهنگ‌هایی مانند “باید گاوچران می‌شدم” و “با احترام به قرمز، سفید و آبی” شناخته می‌شد، در پاییز ۲۰۲۱ به سرطان معده مبتلا شد. او در طول دوران بیماری خود با شجاعت و صبر با این بیماری مبارزه کرد.

او در مراسم جوایز “انتخاب مردم کانتری” در سال ۲۰۲۳، از تجربه “سرسره بازی” درمان صحبت کرد و جایزه نماد موسیقی کانتری را دریافت کرد.

کیت در طول دوران حرفه‌ای خود ۲۰ آهنگ رتبه یک بیلبورد را منتشر کرد که از جمله آنها می‌توان به “حالا چطور منو دوست داری؟!”، “به خوبی گذشته‌ام”، “لیست من” و “آبجو برای اسب‌هایم” با همکاری ویلی نلسون اشاره کرد.

او به خاطر میهن‌پرستی آشکار، صدای قدرتمند، حس شوخ‌طبعی و طیف وسیع آهنگ‌هایش، از عاشقانه تا نوشیدنی، شناخته شده بود.

کیت پیش از آغاز کار موسیقی، در میادین نفتی اوکلاهما به عنوان چاه زن مشغول به کار بود و فوتبال نیمه‌حرفه‌ای بازی می‌کرد. او در نهایت به نشویل رفت و توسط هارولد شد، مدیر شرکت مرکوری رکوردز، قرارداد امضا کرد.

او در سال ۱۹۹۳ اولین آلبوم خود “توبی کیت” را منتشر کرد. در بین آثار وی، آهنگ “باید گاوچران می‌شدم” به پراستفاده‌ترین آهنگ کانتری دهه ۱۹۹۰ تبدیل شد.

کیت در طول دوران حرفه‌ای خود به موفقیت‌های بسیاری دست یافت، از جمله دریافت جوایز متعدد موسیقی کانتری و آکادمی.

  تساوی تیم ملی فوتبال زنان آمریکا در دومین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی زنان

دیدگاهتان را بنویسید

هم‌اکنون عضو خبرنامه پیام جوان شوید

Newsletter

همراهان پیام جوان